نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. تير 1399 - 9:36   |   کد مطلب: 28625
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: احداث 10 منزل مسکونی مددجویان به همت گروه‌های جهادی، خیرین و بسیج سازندگی تکمیل شده که با اعلام وضعیت سفید در شهرستان آئین افتتاحیه آنها برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ سیدجواد حسینی با اشاره به اقدامات اجرایی صورت گرفته اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت کاروان شادی در راستای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در سطح شهرستان راه‌اندازی شد که برنامه‌های فرهنگی مختلفی را اجرا کردند.

وی افزود: کاروان شمیم کرامت با حضور در بیمارستان‌های ملایر و دیدار و تقدیر از 40 نفر از مدافعان سلامت و کادر درمانی با حضور مسئولین از دیگر برنامه‌ها بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در شهرهای ملایر و سامن برگزار شد، گفت: توزیع ماسک، بسته‌های بهداشتی، بسته‌های فرهنگی با نام شهدا، اجرای سرود و... نیز از برنامه‌های این کاروان بود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا ادامه داد: با توجه به تصمیمات گرفته در جلسه زیستی سپاه ناحیه ملایر ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و ارتقاء نقاهتگاه ایجاد شده در دستور کار قرار گرفت.

حسینی با اشاره به اعزام نیروهای بسیج دانشجویی که تخصص پرستاری دارند برای همکاری با اداره بهداشت و درمان عنوان کرد: نظارت بر ادارات در راستای رعایت پروتکل‌های بهدداشتی و سازماندهی و راه‌اندازی گروه‌های جهادی برای رفع آلودگی نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه به ازای هر پایگاه یک گروه جهادی مشغول فعالیت در عرصه‌های مختلف برای کمک به مردم هستند، افزود: از ظرفیت تمام گروه‌های جهادی برای آموزش بهداشت عمومی از طریق فضای مجازی استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: با کمک اداره صنعت، معدن و تجارت کارگاه‌های تولید ماسک با توجه موج دوم کرونا که در راه است احیاء می‌شود تا ماسک بیشتری تولید شود.

وی با اشاره به اجرای رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه در شهرستان ملایر تصریح کرد: قرارگاه مشارکت‌های مردمی نیز برای اجرای مراحل بعدی کمک‌های مومنانه فعال می‌شود.

حسینی گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه فعالیت‌های جهادی از قبیل تهیه لوزام التحریر، جهیزیه، جمع‌آوری محصولات کشاورزی افرادی که مشکلات دارند، مرمت منازل محرومین و مددجویان، تأمین داروی مورد نظر محرومین و لوازم بهداشتی در راستای مبارزه با بیماری کرونا انجام شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی با هدف محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: در همه زمینه‌ها هر کجا که نیاز باشد و مردم کمک بخواهند گروه‌های جهادی ورود پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: احداث 10 منزل مسکونی مددجویان به همت گروه‌های جهادی، خیرین و بسیج سازندگی تکمیل شده که با اعلام وضعیت سفید در شهرستان آئین افتتاحیه آنها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رنگ‌آمیزی دیوار مدارس مناطق محروم، ساخت سرویس بهداشتی برای مددجویان، تعمیر نمازخانه، مرمت و احداث خانه عالم، برگزاری جلسات آموزشی در زمینه تحکیم خانواده و مشاوره اعتیاد نیز از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیجیان ملایر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار