نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. تير 1399 - 12:39   |   کد مطلب: 28620
مدیر توزیع نیروی برق ملایر عنوان کرد؛
طلب ۳۲ میلیارد تومانی شرکت توزیع برق ملایر از مشترکان
رضا شیردره گفت: مطالبات شرکت توزیع برق از مشترکین ملایری بیش از ۳۲ میلیارد تومان است که بیشتر در بخش خانگی روستایی و شهری است.

به گزارش ملایری‌ها؛ رضا شیرده مدیر توزیع برق شهرستان ملایر پیش از ظهر امروز در نشست خبری اصحاب رسانه اظهار کرد: رضایتمندی مشترکین و مردم، ارتقاء شاخص های شرکت توزیع برق و رضایتمندی مسئولین سه رویکرد اصلی در این اداره است.

وی با اشاره به حضور بیش از ۱۲۷ هزار مشترک فعال برق در شهرستان ملایر تصریح کرد: ۱۸۰۰ کیلومتر طول شبکه فشار متوسط و ۱۳۰۰ کیلومتر طول شبکه فشار ضعیف شهرستان ملایر است و ۲ هزار و ۹۰۰ پست توزیع برق جهت امر برق رسانی در شهرستان تاکنون نصب شده است.
مدیر توزیع برق ملایر افزود: مطالبات شرکت توزیع برق از مشترکین ملایری بیش از ۳۲ میلیارد تومان است که بیشتر در بخش خانگی روستایی و شهری است.
وی به مهمترین اهداف اداره برق ملایر اشاره کرد و گفت: کاهش تلفات برق در مسیر توزیع به ۱۷ درصد و اصلاح نرخ انرژی توزیع شده و رساندن آن به ۲.۲ دقیقه از مهمترین اهداف است.
شیردره با درخواست از مشترکین مبنی بر مدیریت مصرف تاکید کرد: از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور پیک مصرف برق در کشور در نظر گرفته شده است که از مشترکین درخواست همکاری برای عدم مواجه با خاموشی ها را داریم.
وی افزود: بر اساس تصمیمات شرکت توزیع برق استان مشترکین کشاورزی که چاه خود را در مدت سه ماه پیک مصرف و در ساعات ۱۳ تا ۱۷ خاموش کنند مشوق نایب در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: تلاش ما بر این است که شرکت برق ملایر یک اداره پیشرو در شهرستان بوده و در تمامی شاخص ها حرف برای گفتن داشته باشد.
مدیر توزیع نیروی برق ملایر به مهمترین پروژه های برق شهرستان اشاره کرد و گفت: بهره برداری از پست فوق توزیع ملایر ۴ که به نام سردار سلیمانی مزین شد، توسعه برق زیرساخت های شهرستان در بخش گلخانه و روشنایی بلوار مرزداران و بلوار خلیج فارس ملایر از مهمترین پروژه های شرکت برق است.
وی تبدیل ۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف فرسوده شهرستان به کابل خودنگهدار را یکی دیگر از پروژه های مهم ملایر در بخش برق عنوان کرد و گفت: با اجزای این پروژه علاوه بر رفع افت ولتاژ، سرقت نیز کاهش می یابد.
شیردره با تقدیر از مدیر عامل شرکت توزیع برق استان و فرماندار در پیگیری تعمیر فیدرهای بحرانی شهرستان تصریح کرد: با حمایت های فرماندار اعتبارات خوبی برای برق ملایر اختصاص داده شده است.
وی فرسودگی شبکه های توزیع برق را از مشکلات اساسی در ملایر عنوان کرد و گفت: با توجه تعداد بالای روستاهای شهرستان و سابقه شهرنشینی شبکه توزیع برق شهرستان فرسوده است و در همین راستا اقدامات خوبی در سال های اخیر انجام شده است.
مدیر توزیع نیروی برق ملایر گفت: از مردم درخواست می‌شود پیش از ساخت و ساز استعلام های لازم را از اداره برق و ارگان های مربوطه گرفته و رعایت حریم شبکه های برق را داشته باشند.
وی گفت: ماموریت شرکت توزیع برق تأمین برق مطمئن و پایدار است که تمام تلاش ما این است که این ماموریت به بهترین وجه انجام شود.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار