نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. تير 1399 - 7:41   |   کد مطلب: 28587
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر
برپایی کاروان شادی در پنج نقطه شهر ملایر همزمان با میلاد امام رضا (ع)
حمید نوروزی گفت: همزمان با دهه کرامت کاروان شادی در پنج نقطه شهر ملایر با حضور گروه نور المهدی همدان در شب و روز میلاد امام رضا(ع) اجرای برنامه دارند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حمید رضا نورزی در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر با تبریک دهه کرامت گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همزمان با دهه کرامت برنامه های مختلفی را در حال اجرا دارد که همه این برنامه ها با رعایت پروتوکل های بهداشتی انجام می‌شود.

 معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه  ملایر با بیان اینکه  همزمان با  این ایام در بقاع متبرکه  نیز  به روی مشتاقان  به ائمه اطهار (ع) باز است گفت:  همزمان با دهه کرامت مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در ملایر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه  ثبت نام این دوره از مسابقات از خرداد ماه شروع شده  افزود:مرحله شهرستانی این مسابقات در شهرستان ملایر  با  شرکت بیش از یکصد نفر از خواهران و برادران ملایری در رده های مختلف  سنی روز پنج شنبه 12 تیر ماه برای برادران در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برای خواهران نیز در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار می‌شود.

وی از برپایی کاروان شادی در پنج نقطه شهر ملایر با حضور گروه نور المهدی همدان در شب و روز میلاد امام رضا(ع) خبر داد و گفت: این برنامه در مسکن مهر ،  جوار امامزاده عبد الله ملایر، بیمارستان غرضی،  انتهای خیابان سعدی و بلوار پارک برگزار می‌شود.

وی  همچنین میزبانی و پذیرایی از خادمان حامل پرچم  امام رض(ع)  از آستان قدس رضوی در ملایر را از دیگر برنامه های ابن اداره در دهه کرامت برشمرد و گفت:  این خادمان  با حضور در ملایر این شهر را معطر به شمیم رضوی خواهند کرد.

وی همچنین تجلیل از خادمان و هیات امنای بقاع متبرکه ملایر و برگزیدگان مسابقات قرآن بعد از  اعلام نتایج  را از دیگر برنامه های دهه کرامت در 

دیدگاه شما

آخرین اخبار