نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. تير 1399 - 7:36   |   کد مطلب: 28586
مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر خبر داد؛
ملایر میزبان خدام و پرچم حرم رضوی
حسام الدین حیدری ثابت گفت: کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدام و مداحان، پرچم حرم رضوی را به مناسبت هفته کرامت به ملایر می آورند.

حسام الدین حیدری ثابت، مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به سفر کاروان زیر سایه خورشید به ملایر اظهار کرد: دوازدهم تیرماه ملایر میزبان خدام و پرچم حرم مطهر رضوی است.

وی افزود: کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت ایام دهه کرامت در استان همدان حضور دارد و با هماهنگی های انجام شده حضور در ملایر از برنامه های این کاروان است.

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر با اشاره به برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در ملایر تصریح کرد: به دلیل محدودیت هایی که ویروس منحوس کرونا ایجاد کرده در ملایر هیچ برنامه‌ی عمومی جهت استقبال از این کاروان برگزار نمی‌شود.

وی افزود: در این کاروان خدام رضوی به همراه پرچم حریم رضوی در شهرستان های مختلف حضور می یابند و برنامه های گوناگونی برای روز پنجشنبه پیشنهاد شده که در حال پیگیری آنها هستیم.

حیدری ثابت گفت: ادای احترام به شهدا، دیدار با امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با خانواده اهداکنندگان عضو و تجلیل از کادر درمان و نظام سلامت از برنامه های پیشنهادی در ملایر است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار