نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. تير 1399 - 8:06   |   کد مطلب: 28567
فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير"، از کشف يک ميليارد ريال احشام فاقد مجوز قانوني از يک دستگاه کاميونت با تلاش مامورين پليس آگاهي ملايرخبر داد

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد باقر سلگي اظهار کرد: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادي پليس آگاهي ملاير ضمن کنترل محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان ملاير به يک دستگاه خودروي کاميونت ايسوزو حامل احشام به رانندگي يک نفر مشکوک شده که ضمن هماهنگي با دستگاه قضائي اين خودرو را جهت بررسي دقيق تر متوقف مي کنند.

 

وی افزود: در بازرسي به عمل آمده از اين خودرو توسط مامورين تعداد40 راس گوسفند فاقد مجوز قانوني کشف و ضبط شد و يک نفر متهم نيز در اين خصوص توسط مامورين ايست و بازرسي حرم آباد دستگير که با تشکيل پرونده ، متهم تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير تاکید کرد: برخورد قانوني و قاطعانه با هر گونه خريد و فروش فاقد مجوز قانوني احشام و هر گونه فرآورده هاي دامي و طيور با جديت تمام در دستور کار پليس آگاهي شهرستان ملاير قرار دارد.

وی افزود: از شهروندان ارجمند ملايري درخواست مي شود تا هرگونه موارد مشابه و مظنون و مشکوک به تردد کالاي بدون مجوز يا قاچاق را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار