فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

7. تير 1399 - 8:02   |   کد مطلب: 28566
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد؛
اخلال در نظام اقتصادی همدان به مبلغ ۲۴۷ میلیارد ریال
سردار بخشعلی کامرانی صالح از کشف یک فقره اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۲۴۷ میلیاردی در همدان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛  سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان با اعلام خبر کشف یک فقره اخلال در نظام اقتصادی همدان گفت: در پی اعلام شکایت سازمان بازرسی استان مبنی بر ثبت سفارش در یکی از بانک ها توسط یک شرکت بازرگانی که در حوزه واردات و صادرات انواع مواد غذایی فعالیت داشته و پس از اخذ ارز دولتی اقدام به خروج ارز از کشور کرده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از کسب اطلاعات لازم در مورد شرکت و اعزام ماموران به آدرس های اعلامی مشخص شد که این شرکت پس از چند ماه فعالیت، تعطیل شده است.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: پس از استعلام از بانک میزان ارز دریافتی معلوم و مشخص شد که ارزهای مذکور طی حواله هایی از طریق صرافی به حساب شخصی در یکی از کشورهای همسایه واریز شده و هیچ گونه کالایی نیز وارد نشده است.

این مقام انتظامی گفت: با پیگیری های به عمل آمده حساب شخص مورد نظر مسدود و پس از شناسایی محل سکونت وی، نامبرده در یک عملیات ضربتی توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه گفت: پس از کارشناسی پرونده میزان اخلال در نظام اقتصادی توسط این فرد ۲۴۷ میلیارد ریال اعلام شد./عصر همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار