نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. خرداد 1399 - 17:41   |   کد مطلب: 28511
به مناسبت هفته محیط زیست نمایشگاه عکس از محیط زیست و حیات وحش شهرستان ملایر به همت پدرام شبیری با عنوان "زندگی در تالاب" افتتاح شد.

پدرام شبیری عکاس حیات وحش در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس زندگی در تالاب در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار کرد: در این نمایشگاه ۱۲۰ اثر از تصاویر گرفته شده از حیات وحش ملایر به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این تصاویر از حیات وحش و طبیعت ملایر و علی الخصوص تالاب آق گل در مدت ۳ سال گذشته گرفته شده است و آثار منتخب آن امروز به نمایش گذاشته می شود.

عکاس حیات وحش ملایری با بیان عکس ها را به صورت انفرادی به ثبت رسانده است، تصریح کرد: مهمترین هدف من فرهنگسازی و شناساندن حیات وحش ملایر است.

وی افزود: طبیعت و حیات وحش ملایر فوق العاده غنی است و تا کنون نگاه حرفه ای به آن نشده است و برای دیده شدن بیشتر این منبع غنی و حمایت از محیط ریست شهرستان اقدام به جمع آوری تصاویر می کنم.

شبیری به برگزاری اولین نمایشگاه عکاسی خود در همدان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه اسفند ماه در سالن شهرداری همدان افتتاح شد و در این نمایشگاه نیز ۱۲۰ اثر عکاسی من به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه مدت ۴ سال عکاسی حرفه ای نجام می دهم، تصریح کرد: بیشترین علاقه من به عکاسی حیات وحش است و این کار را به صورت حرفه ای دنبال می کنم و در چندین مستند اجتماعی نیز عکاسی کرده ام.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار