نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. خرداد 1399 - 8:42   |   کد مطلب: 28492
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان ملایر از هشت حوزه به ۱۳ حوزه افزایش یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی سلگی  در کارگروه ارزیابی و برگزاری امتحانات اظهار کرد: به منظور رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان ملایر  از هشت حوزه به ۱۳ حوزه افزایش یافت.

وی با اشاره به نگرانی والدین از سلامت دانش‌آموزان در برابر ویروس کرونا در طول برگزاری امتحانات گفت: یک‌هزار و ۷۵۰ دانش‌آموز ملایری همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۶ خرداد تا ۱۶ تیرماه در امتحانات نهایی خرداد شرکت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر بیان کرد: حوزه‌های برگزاری امتحانات به صورت روزانه ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد و دانش‌آموزان نیز با همراه داشتن ماسک، دستشکش، بطری آب و لوازم‌التحریر شخصی در جلسه امتحان حاضر می‌شوند.

وی یادآور شد: برای هریک از حوزه‌های برگزاری یک نفر مراقب سلامت به عنوان ناظر بهداشتی تعیین شده تا دستورالعمل های بهداشتی را پیگیر باشد.

سلگی با بیان اینکه در چیدمان صندلی‌ها فاصله دو متری رعایت شده است تصریح کرد: دانش‌آموزانی که بیماری خاص و یا زمینه‌ای داشته باشند در مکانی ویژه از آن‌ها آزمون گرفته خواهد شد./فارس

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار