نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. خرداد 1399 - 8:42   |   کد مطلب: 28488
رئیس اداره تعاون روستایی ملایر از خرید توافقی ۴ هزار تن انواع محصولات دامی و کشاورزی طی دو ماه گذشته از کشاورزان و دامداران ملایری خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه اداره تعاون روستایی شهرستان ملایر در طول سال اقدام به خرید محصولات توافقی از کشاورزان و دامداران می‌کند اظهار کرد: اداره تعاون روستایی طی دو ماه گذشته ۴ هزار تن خرید محصولات را از کشاورزان و دامداران به صورت توافقی داشته است.

وی با بیان  اینکه این محصولات شامل گندم، جو، ذرت علوفه‌ای، شیر خام، مرغ گرم، تخم مرغ، سویا و سبوس بوده است گفت: بیشترین محصول خریداری شده مربوط به گندم ذرت و شیر خام بوده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ملایر با بیان اینکه سال گذشته نیز ۲۹ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی توسط اداره تعاون روستایی ملایر خریداری شد گفت: سال گذشته در این زمینه رتبه برتر را در استان همدان داشتیم.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز تا پایان سال میزان خرید محصولات کشاورزی و دامی توسط اداره تعاون روستایی مانند سال گذشته به حدود ۲۹ هزار تومان برسد.

شیرزادی اظهار کرد: در دو ماهه ابتدای امسال ۷۰۰ هزار لیتر بنزین، نفت سفید و گازوئیل تراکتور بین کشاورزان توزیع شده که این میزان در طول سال گذشته ۸ میلیون لیتر بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه خرید تضمینی گندم نیز امسال از اول تیرماه شروع می‌شود گفت: در این زمینه چهار مرکز برای خرید محصول تضمینی گندم از کشاورزان تجهیز شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ملایر با بیان اینکه میزان خرید گندم تضمینی در سال گذشته 8 هزار تن بوده است خاطرنشان کرد:  پیش‌بینی می‌شود این میزان امسال ۵۰ درصد بیشتر شود و به حدود ۱۵ هزار تومان برسد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار