نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. خرداد 1399 - 22:38   |   کد مطلب: 28480
حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری با بیان اینکه با مدیریت خوب ستاد کرونا آسیب چندانی به کشور وارد نشد، گفت: به این همدلی همیشه نیاز داریم و سبد حمایتی همواره باید در دستور کار مسئولین باشد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری، امام جمعه ملایر در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با اشاره به فضیلت برگزاری نماز این روز بیان کرد: در این نماز ما ۹ بار دستانمان در قنوت در بارگاه خدا بلند می کنیم و طلب مغفرت می کنیم.

وی گفت: عید فطر روز وداع با یار مهربان و ماه مبارک زندگی و عبادت است.

امام جمعه ملایر با اشاره به دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه مبارک رمضان تصریح کرد: هیچ روز و هیچ ماهی نمی تواند ارزش رمضان را داشته باشد.

وی با تاکید بر حفظ برکات ماه رمضان تصریح کرد: ماه رحمت، مغفرت و همدلی را پشت سر گذاشتیم و در ایران اسلامی مردم با برگزاری رزمایش مومنانه به زیبایی همدلی را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت الاسلام برقراری گفت: مراکز خیریه و نیکوکاری و با محوریت بسیج و سپاه با برگزاری رزمایش کمک مومنانه و همچنین طبخ و توزیع ۲۳ هزار پرس غذا توسط اوقاف و اداره تبلیغات اسلامی ملایر از جمله اقدامات قابل تقدیر در ماه رمضان در ملایر بود.

وی با بیان اینکه با مدیریت خوب ستاد کرونا آسیب چندانی به کشور وارد نشد، عنوان کرد:به این همدلی همیشه نیاز داریم و سبد حمایتی همواره باید در دستور کار مسئولین باشد.

امام جمعه ملایر در پایان گفت: امسال روز قدس متفاوت بود و جهان اسلام در فضای مجازی خوش درخشیدند و رهبر انقلاب در سخنرانی تاریخی به خوبی واقعیت اسرائیل را نشان دادند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار