نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. خرداد 1399 - 22:19   |   کد مطلب: 28476
حجت الاسلام احد آزادی خواه، تحریم ناجا توسط آمریکا را اقدامی در راستای تشدید فشار بر ایران دانست و گفت: از آنجا که نیروی انتظامی و نظامی ما در ایجاد امنیت کشور نقشی موثر دارند، آمریکا این اقدام را انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه ، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره اقدام آمریکا در تحریم نیروی انتظامی ایران بیان کرد: نقش نیروی انتظامی در کشور ویژه است.

وی با بیان اینکه نقش نیروی ناجا در  ایجاد امنیت داخلی بی نظیر است تصریح کرد: پلیس در حوزه های مختلف امنیت شهری، مرزبانی، مبارزه با مواد مخدر و مقابله با مافیا نقشی محوری دارد و توانسته به خوبی در این بخش ها عمل کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به تقسیم بندی‌های مختلف نیروی انتظامی از جمله پلیس فتا، پلیس مبارزه با مواد مخدر و آگاهی اشاره و تصریح کرد: این نیروی مردمی باعث ایجاد آرامش در کشور شده است و بیشتر پرونده های جرم و جنایات توسط پلیس در کوتاه ترین زمان حل می شود.

وی تاکید کرد: ضریب امنیت در کشور ما به لطف نیروی انتظامی قدم به قدم در حال بالا رفتن است و این به معنی موفقیت روز افزون ناجا است.

آزادی خواه، تحریم ناجا توسط آمریکا را اقدامی در راستای تشدید فشار بر ایران دانست و بیان کرد: اقدامات اخیر آمریکا پیرو مصاحبه اخیر یکی از سناتورهای آن درباره مذاکره با ترامپ و تنوع تحریم ها است.

وی افزود: این سناتور آمریکایی در مصاحبه خود بیان کرده بود که “ایران دو راه بیشتر ندارد یا با ترامپ مذاکره کند یا تنوع تحریم ها انجام می‌شود و این همان مسیر در تنگنا قرار دادن ایران اسلامی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا دشمن امنیت داخلی و خارجی ایران است، تصریح کرد: از آنجا که نیروی انتظامی و نظامی ما در ایجاد امنیت کشور نقشی موثر دارند، آمریکا این اقدام را انجام داده است.

وی به نقش نیروی انتظامی در ایجاد انضباط اجتماعی اشاره کرد و گفت: آمریکا با گسترده تر کردن تحریم ها به دنبال فشار بر روی امنیت و آرامش ایران است.

آزادی خواه ایجاد تحریم های جدید را اشتباه بزرگی برای آمریکا دانست و افزود: تاریخ به خوبی نشان داده که تحریم های آمریکا همیشه اثری عکس داشته است و ایران مصمم تر راه خود را ادامه می دهد.

وی تجربه مقابله با کرونا در ایران را یکی از اثرات معکوس تحریم های آمریکا عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی علی رغم تحریم های دارویی به خوبی کرونا را کنترل و ایران جزء کشورهای پیشرو در برابر ویروس کووید ۱۹ است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم های آمریکا همواره باعث شده که ما ظرفیت های پیدا و پنهان خود را شناسایی کنیم و موج جدید تحریم ها اثری در اراده ملت ایران ندارد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار