نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. خرداد 1399 - 14:09   |   کد مطلب: 28463
در سه مرحله رزمایش کمک های مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان ۱۳ هزار بسته معیشتی در ملایر تهیه و توزیع شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ سید جواد حسینی فرمانده سپاه ملایر در آیین سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان ملایر بیان کرد:  سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در شهرستان ملایر با محورت پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج  برگزار شد.
وی افزود: با یک همدلی و هم افزایی در بین مسئولین بخصوص کمیته امداد امام خمینی(ره)، نمایندگی آستان قدس و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و دیگر نهادها و خیرین و مراکز نیکوکاری  این دوره از رزمایش برگزار شد.
فرمانده سپاه ملایر  با بیان اینکه در سومین مرحله  3 هزار و 500 بسته معیشتی در ملایر تهیه شد، تصریح کرد:  این مرحله رزمایش در 6 نقطه شهرستان برگزار و  بسته‌ها در بین خانوادهای آسیب دیده از کرونا توریع می شود.
وی  با اشاره به برگزاری  سه مرحله رزمایش در شهرستان ملایر تصریح کرد:  در مرحله نخست 4 هزار 200 بسته معیشتی، در مرحله دوم  3 هزار و 500 بسته معیشتی  و در محله سوم 3 هزار و 500 بسته معیشتی تهیه و توزیع شد.
حسینی تصریح کرد: با توجه به برگزاری این سه مرحله رزمایش و کمک های مجموعه های خیریه  و مراکز نیکوکاری در مجموع 13 هزار بسته معیشتی در شهرستان جمع آوری  و توزیع داده شده است و این اقدام مومنانه در شهرستان ادامه دار خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار