نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. خرداد 1399 - 14:07   |   کد مطلب: 28462
طیب فریادرس گفت: شیوع بیماری کووید ۱۹ فرصت بزرگی بود و برتری جوهره تمدنی اسلامی در مقابل جوهره تمدن غرب را نشان داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ طیب فریادرس، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان پیش از ظهر امروز در آیین سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه ملایر با اشاره به فرصت های ایجاد شده از بیماری کرونا اظهار کرد: بیماری کرونا علی رغم تمامی مشکلات و آسیب‌هایی که برای کشور داشت باعث ایجاد یک همدلی و مواسات در بین مردم ایران شد.

وی با اشاره به سخنی از سردار سلیمانی درباره تبدیل تهدید به فرصت عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا در سراسر دنیا فرصت بزرگی برای جامعه اسلامی و ایران بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان تاکید کرد: شیوع بیماری کووید ۱۹فرصت بزرگی بود و برتری جوهره تمدنی اسلامی در مقابل جوهره تمدن غرب را نشان داد.

فریادرس گفت: اگر ما صد‌ها کتاب فلسفی و در حوزه اندیشه اجتماعی بنویسم مثل داستان کرونا نمی توانست ثابت کنند که جوهره لیبرالیسم غرب به انسان بی توجه است و به انسانیت و حقیقت انسانیت ظلم می کند.

وی با بیان اینکه شیوع سراسری کرونا فرصت تبلیغی عظیمی برای اسلام و انقلاب اسلامی داشت تصریح کرد: جوهره اسلامی نگاه عاقبت گرایانه دارد و تنیجه آن خدایی است و اعتقاد این است که چیزی که برای خدا نباشد از بین می رود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اقدامات مجموعه دانشجویی استان در زمان شیوع کرونا بیان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تا به امروز دانشجویان فعالیت جدی در این زمینه داشته اند که تولید ۱۲۰ هزار ماسک گوشه ای از این اقدامات است.

وی بیان کرد: پس از سخنان رهبری در نیمه شعبان بسیج دانشجویی ورود پیدا کرد و قرارگاه دانشجویی مواسات در دانشگاه‌ها شکل گرفت.

فریادرس به توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک های مومنانه توسط دانشجویان اشاره کرد و گفت: جمع آوری ۱۵۰ میلیون تومان برای کارکنان پیمانی دانشگاه‌ها و اجرای طرح همسفره از دیگر اقدامات دانشجویان استان همدان است.

وی گفت: در رزمایش کمک‌های مومنانه دانشجویان در استان دانشگاه بوعلی یک هزار بسته، دانشگاه فرهنگیان یک هزار بسته، دانشگاه آزاد ملایر ۴۵۰ بسته و دانشگاه صنعتی بسته های معیشتی توزیع کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با تاکید بر ادامه دار بودن فعالیت های کمک‌های مومنانه بیان کرد: امید است این طرح ها با یک شبکه سازی ادامه دار باشد و فقط مختص شرایط خاص در کشور نباشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار