نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. خرداد 1399 - 8:12   |   کد مطلب: 28461
سرهنگ سید جواد حسینی گفت: در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه ملایر 2 و 500 بسته معیشتی توزیع می‌شود .

سید جواد حسینی فرمانده سپاه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ملایر اظهار کرد: با توجه به سخنان رهبری در نیمه شعبان برگزاری سه مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: به همت خیرین و بسیجیان ملایری دو مرحله رزمایش در ملایر برگزار شد که در نخستین مرحله هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان بیش از 4 هزار بسته معیشتی توزیع شد.
فرمانده سپاه ملایر به همکاری و هم‌افزایی ادارات و نهادهای ملایر در برگزاری این رزمایش اشاره کرد و  گفت: دومین مرحله هم‌زمان با ولادت کریمه اهل‌بیت امام حسن(ع) برگزار شد.
وی افزود: در دومین مرحله  3 هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان ملایر توزیع شد.
حسینی به شناسایی 6 هزار خانوار نیازمند در ملایر اشاره کرد و گفت: به همت حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج این خانوارها شناسایی شدند و با حفظ کامل شان آنان توزیع بسته‌های معیشتی در بین آنان انجام می‌شود.
وی به برگزاری سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه به مناسبت عید فطر اشاره کرد و گفت: این مرحله روز پنجشنبه آخر ماه رمضان برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ملایر بابیان اینکه در سومین مرحله 2 هزار و 500 بسته معیشتی توزیع می‌شود، تصریح کرد: ارزش تقریبی هرکدام از این بسته‌ها بین 300 تا 350 هزار تومان است.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار