پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

31. ارديبهشت 1399 - 8:41   |   کد مطلب: 28459
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از افتتاح سردر شهرک صنعتی ملایر دو در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدرضا بادامی گفت: عملیات ساخت سردر شهرک صنعتی ملایر دو در مهرماه سال گذشته آغاز شد و اِن‌شاءالله طی تیرماه سال جاری در حداقل زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: یکی از شرایط مهم حضور سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی، وجود کامل زیر‌ساخت‌ها و همچنین زیبایی مبلمان شهری است که با توجه به استقبال مناسبی که از سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی ملایر دو صورت گرفت و حضور تولیدکنندگان مبل و منبت در این شهرک، عملیات ساخت سردر آن با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد ریال و مطابق با آخرین روش معماری در مهرماه سال گذشته آغاز و در اختیار تولیدکنندگان مستقر در این شهرک قرار داده خواهد شد.

بادامی درخصوص هدایت آب‌های سطحی در شهرک صنعتی ملایر دو خاطرنشان کرد: پروژه هدایت آب‌های سطحی و عبور از جاده و پروژه پایپ جکینگ با اعتباری بالغ‌بر پنج هزار میلیون ریال به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت معابر شهرک نیز به متراژ 15 هزار متر مربع و هزینه‌ای بالغ‌بر 17 میلیارد ریال، انجام شده است.

وی تأکید کرد: شهرک صنعتی ملایر دو در دو فاز نمایشگاهی و کارگاهی درحال فعالیت بوده و تمامی واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک فعال و محصولات تولیدشده با کیفیت بالا درحال عرضه در سطح کشور هستند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار