نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. ارديبهشت 1399 - 8:35   |   کد مطلب: 28457
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 8 کیلیوگرم مواد مخدر در ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ محمدباقر سلگی  اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در مناطق آلوده و مورد درخواست شهروندان چند مرحله طرح ضربتی و غافلگیرانه توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری 12 اجرا شد.

وی افزود: در همین ارتباط در ماموریت نخست ماموران با انجام کار اطلاعاتی دقیق یک توزیع کننده مواد مخدر که حین انتقال مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی سواری بود را شناسایی و با هماهنگی با دستگاه قضائی این خودرو متوقف و در بازرسی از آن، 5 کیلو و 450 گرم تریاک کشف و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در ادامه این طرح، سه دستگاه خودروی سواری را که با سه توزیع کننده مواد مخدر حین توزیع مواد مخدر شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از این خودرها، یک کیلو و 100 گرم تریاک و یک کیلو و 500 گرم شیره تریاک کشف و هر سه توزیع کننده مواد مخدر نیز تحویل مرجع قضائی شدند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در راستای شناسائی و برخورد قانونی با خودروهای حامل قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی بدون مجوز قانونی، ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ملایر ضمن کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر به یک دستگاه وانت نیسان به رانندگی یک نفر مشکوک شده که ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی این خودرو را به منظور بررسی دقیق‌تر محموله و مدارک قانونی متوقف می‌کنند.

سلگی افزود: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو توسط مامورین، مقدار 400 لیتر روغن و 800 لیتر گازوئیل خارج از شبکه قانونی توزیع فرآورده‌های نفتی، در مجموع به ارزش تقریبی 150 میلیون ریال را کشف که در این خصوص با تشکیل پرونده، متهم تحویل مرجع قضائی شد.

وی یادآور شد: برخورد قانونی و قاطعانه با هر گونه قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی بدون مجوز در دستور مامورین مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر قرار دارد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار