نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. ارديبهشت 1399 - 9:19   |   کد مطلب: 28454
با همت کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر انجام شد؛
توزیع افطار بین کادر درمان بیمارستان غرضی ملایر
مدیر کانون امامزاده عبدالله ملایر گفت: به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان بیمارستان غرضی ملایر به همت کانون امامزاده عبد الله ، افطاری ساده در این مرکز درمانی توزیع شد .

به گزارش ملایری‌ها؛ شیرین حبیبیان، مدیر کانون امامزاده عبدالله ملایر گفت: کانون امامزاده عبدالله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد.

 مدیر کانون امامزاده عبدالله ملایر با اشاره به فعالیت های این کانون در حوزه های مختلف افزود: در ما​ه مبارک رمضان   در راستای منویات مقام معظم رهبری در اجرای طرح کمک مومنانه با هدف دستگیری از نیازمندان توزیع بسته های حمایتی در بین تعدادی از نیازمندان  انجام شد.

 وی  در این زمینه گفت:  خانواده های بی سرپرست در روستا  و شهر که زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی نبوده و از حمایت هیچ نهادی برخوردار نیستند شناسایی شده و بسته های حمایتی بین این خانواده ها توزیع شد.

 

وی از توزیع ۲۰ بسته حمایتی توسط اعضای کانون و با کمک خیران  خبر داد و گفت:  این بسته‌ها شامل مرغ ،برنج ماکارونی ، قند و شکر، رب گوجه فرنگی و.......بوده  و ارزش هر بسته نیز بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است .

حبیبیان از توزیع این بسته ها  در ایام الیلته القدر  همزمان با شب ۲۱ ماه رمضان و شهادت امیرالمؤمنین علی(ع)  در بین خانواده‌های بی بضاعت حاشیه شهر  خبر داد و گفت: علاوه بر اقلام اساسی  تنقلات برای کودکان این خانواده‌ها   از قبیل کیک صبحانه   و بیسکویت  چند بسته لباس ،  روسری و چادر مشکی  نیز    بوده است.

وی با بیان اینکه در صورت کمک های خیران باز هم کمک به نیازمندان را خواهیم داشت همزمان با شب ۲۳ ماه مبارک  رمضان توزیع تعدادی بسته مرکبات را نیز در بین خانواده‌های نیازمند  داشتیم.

مدیر کانون فرهنگی امام زاده عبدالله شهرستان ملایر  اضافه کرد: در شب بیست سوم ماه پر خیر، برکت رمضان  با هدف قدر دانی از پرسنل و همه کادر پزشکی بیمارستان دکتر غرضی افطاری تمامی کادر بیمارستان توسط این کانون انجام شد.

وی گفت: در این زمینه  به همت کانون افطاری ساده شامل تهیه  شیر ،زولبیا خرما و شیرمال بود و اهدای  دسته گل به عنوان خدا قوت به سوپر واریز بیمارستان  تقدیم شد./شبستان

دیدگاه شما

آخرین اخبار