فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

23. ارديبهشت 1399 - 14:57   |   کد مطلب: 28420
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گروسی گفت: : برگزاری مرسم لیالی قدر در 70 نقطه شهرستان پیش‌بینی‌شده است که مردم هر چه بیشتر از معنویت این شب‌ها استفاده کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گروسی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به بازگشایی مساجد در شب‌های قدر اظهار کرد: بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی یکی از مطالبات مردم بود.

وی افزود: با توجه به تصمیم مسئولین بهداشتی کشور در راستای بازگشایی مساجد مراسم شب‌های قدر مکان‌های مذهبی برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر  رعایت پروتکل‌های بهداشتی را اصلی‌ترین مسئله در برگزاری شب‌های قدر عنوان کرد و گفت: با بازگشایی مساجد مردم می‌توانند از فیض این شب‌ها برای برگزاری دعا و نیایش با پروردگار استفاده کنند.

وی بابیان اینکه شب‌های قدر دارای بالاترین جایگاه جهت عبادت و بندگی هستند، تصریح کرد: مردم برای حضور در این مراسم حتماً نکات بهداشتی را رعایت کنند.

حجت‌الاسلام گروسی تأکید کرد: همراه داشتن قرآن و کتب ادعیه، مهر و جانماز و چادر برای بانوان و نشستن به فواصل یک متر از مهم‌ترین مسائل بهداشتی الزامی در  این شب‌ها است.

وی گفت: پیش‌بینی‌شده در 70 مسجد و اماکن مذهبی شهرستان مراسم لیالی قدر برگزار شود تا مردم هر چه بیشتر از معنویت این شب‌ها استفاده کنند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به همکاری فرمانداری شبکه بهداشت، شورای هیئات مذهبی و بسیج در راستای نظارت بر مسائل بهداشتی اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیم‌گیری‌ها کشوری مساجد فعلاً برای برگزاری لیالی قدر بازگشایی‌شده و برای سایر مراسم‌ها معنوی هنوز تصمیم اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار