نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. ارديبهشت 1399 - 22:06   |   کد مطلب: 28415
سردار مهدی فرجی گفت: از مردم درخواست می شود که همچنان مسائل بهداشتی را جدی بگیرند چرا که هنوز کرونا تمام نشده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در مراسم ویژه دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با اشاره به نقش بسیج در مقاطع مختلف تاریخی انقلاب بیان کرد: بسیج دارای جایگاه بالایی در سپاه است و باید گفت اگر بسیج نبود سپاه هم نبود.
وی به نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در اوایل جنگ تحمیلی در مقاطعی به بن بست رسیده بودیم که با  حضور سرمایه ارزشمند بسیج، این نیروی انقلابی  در جبهه های جنگ افتخارات فراوانی رقم زدند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه امروز هم بسیج نقشی موثر در جمع آوری کمک های مومنانه داشته است، عنوان کرد: در این روزهادجوانان بسیجی بدون هیچ چشم داشتی ورود پیدا کردند و مشغول کار هستند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد کرونا ملایر و وجود همدلی در بین آنان تصریح کرد: اگر اتحاد و انسجام در بین مردم و مسئولین  در بحث کرونا وجود نداشت با مشکل فراوانی در ملایر روبه رو بودیم.
سردار فرجی افزود: از مردم درخواست می شود که همچنان مسائل بهداشتی را جدی بگیرند چرا که هنوز کرونا تمام نشده است.
وی با سفارش مردم به استفاده از  دست کش و ماسک بیان کرد: مسئولین نیز استفاده از مسائل بهداشتی  را فرهنگ سازی کنند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)  با اشاره به تغییر ماهیت کرونا تصریح کرد: ما در نیمه دوم سال با توجه به شیوع آنفولانزا  مشکلاتی به همراه داریم و باید توجه بیشتری به مسایل بهداشتی شود‌.
وی به همت مردم ملایر در دو مرحله رزمایش کمک مومنانه تصریح کرد: در  مرحله اول ۴۲۰۰ و مرحله دوم ۳۲۰۰ بسته معیشتی در ملایر توزیع شد و در کنار آنان هیئات  و مساجد و مجموعه های خیریه نیز کمک های فراوانی داشتند.
سردار فرجی جمع آوری، شناسایی و توزیع عادلانه را سه بخش اصلی در رزمایش کمک مومنانه عنوان کرد و گفت: .در ملایر توزیع عادلانه انجام شده است
وی به کمک های کارخانه بافتنیه ملایر در راستای تولید ماسک اشاره و تاکید کرد:  حضور این کارخانه در ملایر جایگاه ویژه ای به این شهرستان داده و ملایر  بسیاری از ماسک ها از  پارچه های این شهرستان تولید شده و رایگان در اختیار ما قرار گرفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار