نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. ارديبهشت 1399 - 22:56   |   کد مطلب: 28409
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه باد با سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت همدان را درنوردید گفت: آسمان اکثر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش شدید باد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در پی فعالیت سامانه محلی و تغییرات آب و هوایی، باد با سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت همدان را درنوردید اظهار کرد: آسمان اکثر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش شدید باد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وزش باد موجب ایجاد غبار می‌شود افزود: امروز و فردا آسمان اکثر نقاط استان صاف است و سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه سرعت باد در نقاط مختلف متفاوت است تصریح کرد:  جهت این باد از سمت جنوب به شمال است و به دنبال آن دمای کمینه هوای استان بین ۶ تا ۱۱ درجه سانتیگراد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه از فردا با کاهش سرعت وزش باد دمای کمینه اکثر نقاط استان نیز کاهش می‌یابد ادامه داد: شدت سرعت وزش باد در بعداز ظهر امروز به حداکثر مقدار خود می‌رسد و در پی آن، احتمال شکسته شدن درختان و آسیب به تابلوهای تبلیغاتی در سطح استان را به همراه دارد.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۲۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه و گل‌تپه با ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه در استان گزارش شده است.

وی در پایان افزود: تغییرات دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۶ تا ۱۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار