نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. ارديبهشت 1399 - 22:49   |   کد مطلب: 28407
قدرت الله ولدی گفت: با رایزنی های انجام شده ۳۵۰ میلیون تومان کمک هزینه معیشتی از طریق کمیته امداد به حساب خانواده های آسیب دیده از کرونا واریز شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  قدرت الله ولدی، فرماندار ملایر در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه مردم ملایر که عصر امروز در این شهرستان برگزار شد با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کمک به آسیب دیدگان از بیماری کرونا تصریح کرد: با همکاری استانداری و فرمانداری و زحمات کمیته امداد ۱۲۰۰ خانوار کارگر فصلی و ۵۰۰ خانواده زباله گرد و دستفروش  شناسایی شد.

وی افزود: با رایزنی های انجام شده ۳۵۰ میلیون تومان از طریق کمیته امداد به حساب این خانواده ها واریز شد.

فرماندار ملایر با بیان اینکه با زحمات هیئت های مذهبی و سازمان تبلیغات هر شب یک هزار پرس غذای گرم در ملایر توزیع می شود، بیان کرد: روز گذشته به همت اوقاف و هیئت زینبوین استان همدان ۳۲ هزار نان رایگان توسط خبازی های شهر توزیع شد.

وی  با اشاره به اقدامات بسیجیان سیل، زلزله و کمک های مومنانه عنوان کرد: در مبارزه با کرونا بسیجیان اقدامات شایسته ای داشتند و بسیار اثرگذار بودند.

ولدی با اشاره به اینکه  در ۳۰ روز گذشته حتی  یک فوتی بر اثر کرونادر ملایر نداشته ایم، تاکید کرد:  به همت همه مسئولین و همراهی مردم اقدامات شایسته ای در مقابله با کرونا در شهرستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار