نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. ارديبهشت 1399 - 9:02   |   کد مطلب: 28402
سید جواد حسینی گفت: در دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در ملایر بیش از 3 هزار و 500 بسته معیشتی توزیع می‌شود.

سید جواد حسینی فرمانده سپاه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اشاره به برگزاری دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در ملایر  بیان کرد: پس از سخنان رهبر انقلاب در نیمه شعبان بسیجیان ملایری در راستای لبیک به ندای رهبری اقدام به تهیه و بسته‌بندی کمک  برای  نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کردند.

وی افزود: نخستین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در لبیک به سخنان فرمانده معظم کل قوا در شهرستان ملایر با هم‌افزایی همه نهادها و ادارات مختلف برگزار شد و بیش از 4 هزار بسته معیشتی آماده‌سازی شد.

فرمانده سپاه ملایر بیان کرد: این مرحله در ابتدای ماه رمضان برگزارشده و بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

وی  به برگزاری دومین مرحله از رزمایش خدمت هم‌زمان با نیمه ماه رمضان و میلاد امام حسن(ع) اشاره کرد و گفت: برای دومین مرحله نیز بیش از 3 هزار و 500 بسته معیشتی آماده‌سازی شده است.

حسینی گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در روز میلاد امام حسن(ع) و با حضور سردار فرجی جانشین سپاه انصارالحسین(ع) در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: بیش از 6 هزار خانوار نیازمند و آسیب‌دیده در شهرستان شناسایی‌شده است که کمک‌های مؤمنانه مردم و بسیجیان ملایری در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر به برگزاری سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در ملایر نیز اشاره و تصریح کرد: سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه هم‌زمان با عید سعید فطر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار