نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. ارديبهشت 1399 - 21:45   |   کد مطلب: 28395
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از تولید ۷۰۰ فیلم، انیمیشن، قصه، اوریگامی و نمایش عروسکی خبر داد و گفت: این آثار برای سرگرمی کودکان استان در ایام کرونا ساخته و منتشر شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ بهناز ضرابی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آثار هنری توسط مربیان و کارشناسان ما در قالب فیلم‌های کوتاه ۲ تا سه دقیقه‌ای تولید و از این تعداد ۶۵ اثر منتخب بر روی سایت سراسری پیک امید، قرار گرفت و همدان جزو استان‌های فعال در این زمینه شد.

وی «پیک امید» را مهمترین برنامه کانون پرورش فکری عنوان کرد که به صورت جهادی و داوطلبانه در فضای مجازی توانست بسیاری از کودکان و نوجوانان را جذب کند.

ضرابی زاده خاطرنشان کرد: از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی کانون جزو اولین دستگاه‌های فرهنگی خدمات‌رسان بود که در این ایام برنامه های ویژه ای را برای قشر کودک و نوجوان تدارک دید.

وی اضافه کرد: همچنین با شعار هر کتابخانه یک گروه مجازی با اعضا کودک و نوجوان ارتباط برقرار کردیم تا آنها را از فشارهای روحی و روانی در امان نگه داشته و سطح تاب‌آوری آنها را ارتقا دهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: علاوه بر تولید این آثار، انجمن‌های شعر، داستان، انیمیشن، سرود و قصه‌گویی در فضای مجازی فعال شده و اعضا از این طریق فعالیت های خود را ادامه می دهند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار