نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. ارديبهشت 1399 - 21:43   |   کد مطلب: 28394
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از جذب حامی در هفته اکرام و ایتام خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ یتیم و یا از طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد هستند.

به گزارش ملایری‌ها؛ تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان از اجرای طرح «حامی‌یابی» خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر همکاران ما با مراجعه به ادارات و نهادها‌، مراکز تجاری، بانک‌ها و... در راستای جذب طرح حامیان با عنوان هر کارمند یک حامی فعالیت دارند.

وی از اجرای طرح اکرام ایتام همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان از میلاد امام حسن مجتبی(ع) تا بیست و یکم ماه رمضان خبر داد و‌ گفت: طرح حامی‌یابی از بهمن‌ماه سال گذشته برای جذب ۶ هزار حامی شروع شده که تاکنون یک‌هزار و ۴۰ حامی جذب شده و باید تا دو ماه آینده مابقی حامیان را در این طرح جذب کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ یتیم و از طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند تصریح کرد: ۵ هزار حامی از این ایتام حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حامیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت و یا کد دستوری #8877* در طرح اکرام ایتام شرکت کنند از توزیع بیش از  ۵ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان و افراد زیر پوشش این نهاد با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری خبر داد و گفت: تاکنون ۵۴ میلیون  تومان برای این طرح جمع‌آوری شده و تا پایان ماه رمضان انجام می‌شود.

کرمی‌مقدم با اشاره با بیان اینکه هر شب ۳۰۰  تا ۸۰۰ پرس غذای گرم پخت و تا پایان ماه مبارک رمضان درب منازل خانواده‌های زیر پوشش توزیع می‌شود گفت: این طرح به عنوان سفره‌های افطاری بوده که امسال به علت شیوع کرونا روال آن تغییر پیدا کرده است.

وی در پایان سخنانش برگزاری برنامه‌های قرآنی به صورت مجازی برای مددجویان مستعد را نیز از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان دانست.

انتهای  پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار