نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. ارديبهشت 1399 - 8:50   |   کد مطلب: 28391
حمیدرضا نوروزی گفت:۲۵ هزار قرص نان توسط ۸ نانوایی شهر ملایر همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) به هزینه اداره اوقاف و امور خیریه پخت و بین نیازمندان همان مناطق توزیع می‌شود.

«حمید رضا نوروزی»معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در قالب طرح ضیافت همدلی در حال انجام است.

معاون فره‍نگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه دو هزار بسته حمایتی در ملایر در قالب  طرح ضیافت همدلی توزیع شد  بیان کرد: ارزش این بسته ها ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی از پخت ۲۵ هزار قرص نان توسط ۸ نانوایی شهر ملایر همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و‌گفت:هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیون تومان برای این تعداد نان توسط اداره اوقاف و امور خیریه از محل نیت واقف سیف الدوله به نانواییها داده شده است.

وی افزود:همچنین در طرحی ابتکاری در روز میلاد امام حسن مجتبی ( ع) مبلغ ده میلیون تومان به سوپرمارکتهای مناطق حاشیه شهر برای تسویه بدهی نیازمندانی که قبلا خرید کرده اما بدهی دارند  داده خواهد شد تا  بدهی این خانواده‌ها نیز تسویه شود.

نوروزی همچنین با اشاره به همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در پخت غذای گرم در طرح  علی یاوران گفت: در این طرح نیز این اداره  اوقاف با همکاری هیات هاب مذهبی بیش از ده هزار پرس غذا تامین و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی در ادامه از توزیع یک هزار غذای تبرکی بین کادر درمان سه بیمارستان مهر، امام حسین( ع) و غرضی ملایر در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و‌گفت: در این زمینه هزینه تهیه و پخت این تعداد غذا برای بیماران و‌کادر درمان این مراکز درمانی به آشپزخانه این بیمارستان ها داده شده که با رعایت موازین بهداشتی ‌همه بیماران و‌کادر درمان این مراکز در شب میلاد میهمان  مرحوم سیف الدوله در این اطعام دهی هستند  که برای این اطعام دهی یکصد میلیون تومان هزینه می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: همچنین  در شب میلاد یک هزار شربت نذری نیز در سطح شهر توزیع می‌شود.

 

 وی اضافه کرد: همچنین در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع)نیز کاروان جشن‌و سرور  با دعوت از گروه سرود نور الهدی همدان در منطقه مسکن‌مهر، بوستان چمران و بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اجرای برنامه دارند.

نوروزی یادآور شد:  در روز میلاد امام ‌حسن مجتبی(ع) نیز از کارکنان بخش درمانی موقوفه سیف الدوله در بیمارستان امام حسین (ع)ملایر نیز به صورت نمادین تجلیل می‌شود./شبستان

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار