نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. فروردين 1399 - 8:59   |   کد مطلب: 28232
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در نامه‌ای از رئیس جمهور درخواست کردیم بهای مصرفی آب، برق و گاز از سه دهک کم درآمد جامعه به مدت سه ماه اخذ نشود.

به گزارش ملایری‌ها؛  حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بنده و تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهوری خواستار عدم اخذ بهای مصرفی آب، برق و گاز از سه دهک کم‌درآمد جامعه در حدود الگوی مصرف به مدت سه ماه با قید فوریت شدیم.

وی گفت: محدودیت‌های اعمال شده در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تاثیر آن بر فضای کسب و کار، موجب تنگنای معیشتی و فشار بر اقشار کم‌درآمد شده و از طرفی خدمات بخش آب، برق و گاز به عنوان عوامل موثر در رعایت بهداشت و تامین سلامت و همچنین حفظ آرامش جامعه، برای این قشر باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نامه جمعی از نمایندگان مجلس ابراز امیدواری کرده‌اند با تلاش جهادگونه مدافعان سلامت، برنامه‌ریزی و هماهنگی قوا و همکاری ملت شریف، با قطع زنجیره انتشار، کشور در شرایط مطلوبی از نظر کنترل این ویروس قرار گیرد.

وی افزود: ضمن حمایت از اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، بر ضرورت برنامه‌ریزی موثر و بسیج امکانات کشور برای کاهش شدت همه گیری این بیماری تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار