نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. فروردين 1399 - 23:57   |   کد مطلب: 28227
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه نقش قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی(ع) انسجام‌بخشی و جلوگیری از موازی‌کاری است گفت: از همه می‌خواهیم با قرارگاه همکاری کنند و با چارچوب کاری آن هماهنگ باشند.

به گزارش ملایری‌ها؛   آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در افتتاحیه قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی(ع) در همدان اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلاتی برای مردم، بسیاری از افراد به خوبی در کنار مسوولان به برای رفع موانع و مشکلات ورود کردند.

وی افزود: مردم با حضور به موقع خود در کنار حاکمیت به منظور پیشبرد اهداف ستاد مقابله با کرونا به خوبی ایفای نقش کردند به طوری که کادر درمانی و مردم با اقدامات جهادی خود حماسه آفریدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه افرادی هستند که در راه مبارزه با این بیماری تلاش می‌کنند اما دیده نمی‌شوند تصریح کرد: کارکنان شهرداری که در ضدعفونی معابر فعال هستند و غسال‌ها که در شرایط خاصی کار می‌کنند، از جمله این افراد محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: استان همدان نیز در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشت و همه اقشار از جمله ستاد مردمی، سپاه و بسیج و ارگان‌ها در کنار هم فعالیت‌های خوبی را انجام دادند.

شعبانی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب وقتی کمک‌های مومنانه را مطرح کردند خیلی‌ها فردای همان روز احساس تکلیف کردند که در راستای منویات معظم‌له ورود کنند.

وی گفت: ۴۰ روز است که حرکت‌های جهادی در عرصه کمک‌رسانی و درمانی در حال انجام است اما امروز اقدامات شکل رزمایش به خود می‌گیرد که معنای آن انسجام در کمک رسانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه قرارگاه مواسات مومنانه یک اقدام مردمی است اظهار کرد: مردم پای کار هستند و همه کسانی که دغدغه دارند و فردای روز فرمایشات مقام معظم رهبری ورود کردند که نشانه ولایتمداری مردم است.

وی با اشاره به اینکه ما باید به یک رزمایش برسیم افزود: استان باید همراهی همه مردم و مسوولان را داشته باشد و اقشار مختلف باید کنار هم باشند.

شعبانی با تاکید بر اینکه نقش قرارگاه انسجام‌بخشی و ایجاد وحدت به منظور جلوگیری از موازی‌کاری است تصریح کرد: اختلافات باعث می‌شود شناسایی جامعه هدف به طور کامل رخ ندهد، لذا از همه می‌خواهیم با قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی(ع) همکاری کنند و هماهنگ باشند.

وی با بیان اینکه هدف از قرارگاه مومنانه هم‌افزایی، انسجام و جلوگیری از اقدامات موازی است ادامه داد: نخستین قدم برای موفقیت در این راه داشتن اخلاص است و این اتفاق فرصتی است که در ماه مبارک رمضان به خوبی از آن استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: ستاد مردمی مقابله با کرونا در مسائل مالی زیر نظر قرارگاه مواسات خواهد بود و ذیل قرارگاه حرکت و امدادرسانی می‌کند./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار