نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. فروردين 1399 - 23:56   |   کد مطلب: 28226
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مردم در رزمایش همدلی جهادی ورود کنند گفت: مرحله اول رزمایش در قرارگاه مواسات مومنانه اوایل ماه رمضان و مرحله دوم نیز اواسط ماه مبارک اجرا می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛  سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی(ع) در همدان اظهار کرد: «بسیج» یک تجربه موفق در دفاع مقدس، بسیج سازندگی، جبهه مقاومت و کمک به وزارت بهداشت دارد و کمک‌های شایسته‌ای در این زمینه انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه فرمان رهبری در ارتباط با برگزاری رزمایش «کمک مومنانه» بسیار جدی است و باید همه با هم به حل مشکلات کمک کنیم افزود: وقتی دستگاه‌های مختلف کمک کردند کارها بهتر پیش خواهد رفت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تقدیر از همراهی مردم در مقابله با کرونا گفت: مردم آنجایی که باید رعایت کردند و در جریان کمک به مقابله با کرونا نیز صحنه‌های زیبایی را رقم زدند که باید قدردان آنها بود.

وی از راه‌اندازی دبیرخانه قرارگاه مواسات مومنانه در بسیج سازندگی خبر داد و افزود: ستاد مردمی مقابله با کرونا که از قبل فعالیت خود را آغاز کرده بود به این قرارگاه می‌پیوندد که ریاست آن بر عهده آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان است و سپاه نیز قائم مقام خواهد بود.

مجیدی با بیان اینکه در همدان بسیاری از افراد دلسوزانه برای کمک و رفع مشکلات وارد شدند خاطرنشان کرد: در جبهه مقاومت هم مردم پای کار آمدند و اینجا هم انتظار بر این است که مردم جهادی و جانانه ورود کنند.

وی با تاکید بر اینکه عده‌ای هستند که درآمد آن‌ها به خاطر شیوع کرونا قطع شده که باید به خوبی شناسایی و حمایت شوند گفت: حساب مشترک به امضای نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه استان و بسیج ایجاد می‌شود همه پول‌ها در اینجا جمع و سپس تصمیم‌گیری می‌شود‌.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: مرحله اول رزمایش در قرارگاه مواسات مومنانه اوایل ماه رمضان و مرحله دوم نیز اواسط ماه مبارک اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار