نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. فروردين 1399 - 23:36   |   کد مطلب: 28200
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته و به‌روز با تجهیزاتی همچون آی.سی.یو و سی.سی.یو در میدان استقلال ملایر که از پر ترددترین محورهای مواصلاتی این شهرستان از مسیر اراک است، مستقر شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ قدرت الله ولدی روز دوشنبه در بازدید از تیم‌های کنترل و نظارت بر مبادی ورودی شهر ملایر اظهار داشت: استقرار این آمبولانس برای احیا و انتقال افراد بدحال به مراکز درمانی شهر است که با همکاری شبکه بهداشت و درمان این اقدام صورت گرفت.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در ابتدای اسفند تیم‌های کنترل و نظارت بر ورودی شهر ملایر مستقر شدند که به دلیل تردد بالای مردم از محور ملایر به اراک، ابتدا این تیم در میدان استقلال مستقر و به شدت ورود مسافران و خودروهای غیربومی در این محور کنترل شد.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: تمام تلاش شبانه‌روزی این تیم‌ها کنترل و نظارت مبادی ورودی شهر است و خودروهای غیربومی را از سمت کمربندی‌ها به خارج از شهر هدایت می‌کنند.

ولدی با تاکید بر اینکه این طرح تا ۳۰ فروردین ادامه دارد بیان کرد: تا پایان طرح اجازه نمی‌دهیم خودروهای غیربومی وارد شهر شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، از مردم درخواست کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند و همچنان قرنطینه خانگی را جدی بگیرند.

معاون استاندار همدان افزود: شهروندان ملایری از ابتدای شیوع ویروس کرونا همراهی و همکاری خوبی داشتند و انتظار داریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

ولدی با بیان اینکه برای ریشه‌کنی ویروس کرونا نیاز به همراهی مستمر مردم داریم گفت: همانگونه که مردم در ۱۳ فروردین همراهی خود را با ماندن در خانه اثبات کردند، این روند را با رعایت نکات بهداشتی و توجه ویژه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تداوم بخشند تا کادر درمان بتوانند به وظایف خود در حفظ سلامتی مردم عمل کنند.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز فعالیت صنوف کم‌خطر از روز شنبه هفته جاری، تمام واحدهای صنفی این شهرستان باید پروتکل‌های بهداشتی و اصول بهداشتی را به خوبی رعایت کنند./ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار