نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. فروردين 1399 - 9:57   |   کد مطلب: 28185
سعید احمدی فر گفت: یک باند فساد سازمان‌یافته در یکی از ادارات شهرستان ملایر کشف شد.

سعید احمدی فر، دادستان ملایر در گفت‌گو با خبرنگار ملایری‌ها بااعلام کشف باند فساد در یکی از ادارات ملایر بیان کرد: بر اساس یکی از گزاراشات دریافتی به  این دادستانی، یک باند فساد سازمان‌یافته دریکی از ادارات شهرستان ملایر کشف شد.

دادستان ملایر به شناسایی 20 متهم در این پرونده  اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۰ متهم تاکنون در پرونده شناسایی‌شده است و چند تن از متهمین از آنان از کارکنان همان اداره می‌باشند.

وی افزود: این افراد  با اسناد جعلی اقدام به دریافت تسهیلاتی بانکی نموده‌اند که برخلاف مجوزهای قانونی در خصوص محل تخصیص آن بوده و  متهمین هیچ‌کدام شرایط قانونی جهت دریافت تسهیلات را نداشته‌اند.

 احمدی فر تصریح کرد:  متهمین  به دادسرا احضار و چند از تن از آن‌ها با قرار تأمین متناسب روانه زندان شده‌اند  و اقدامات جهت بازجویی از سایر متهمین در دست اقدام است.

وی بابیان اینکه  براثر این اقدام مجرمانه مبلغی حدود بیست میلیارد ریال به‌صورت نامشروع از سوی متهمین تحصیل شده است، تأکید  کرد:  دستگاه قضایی بدون هیچ‌گونه مماشاتی با مجرمین بالأخص مفسدین اقتصادی و اشخاصی که به بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

دادستان ملایر تاکید کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و ریاست  قوه قضائیه، برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی  یکی از اولیویت های  اصلی کاری ما است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار