نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. فروردين 1399 - 8:27   |   کد مطلب: 28173
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد
تهیه و توزیع ۴۰۰ پرس غذای نذری بین بیماران ملایر در نیمه شعبان
پژمان جعفری گفت: ۴۰۰ پرس غذای نذری بین بیماران و کادر درمان ملایر در نیمه شعبان توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر توزیع می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ «پژمان جعفری» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت و گو باخبرنگار شبستان از ملایر گفت: با توجه به برگزاری همه ساله جشن های اعیاد شعبانیه  در بقاع متبرکه امسال این برنامه با  وجود ویروس کرونا برگزار نمی‌شود.

رئیس اداره  اوقاف و امور خیریه ملایر با تبریک فرا رسیدن  نیمه شعبان میلادحضرت مهدی (عج) اظهار کرد:  امسال پخش دعای فرج حضرت مهدی(عج) و مولودی از گلدسته های امامزاده عبدالله(ع) ملایر در شب و روز میلاد  انجام می‌شود.

 وی در ادامه از تهیه و توزیع  ۴۰۰ پرس غذای نذری همزمان با  میلاد امام عصر (عج)  خبر داد و گفت:  این نذورات در بین  بیماران بستری و کادر درمان شهرستان ملایر توزیع می‌شود.

 

وی  در ادامه به اقدامات این اداره از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان ملایر اشاره کرد و‌گفت: تا کنون  در چند مرحله طی هماهنگی با مسئولین شهرستان و هماهنگی بهداشت  کمک های قابل توجهی در این زمینه شده است. 

 جعفری یادآور شد:  این اقدامات شاملذذ(تهیه اقلام پزشکی شامل ماسک،دستکش،گان،سرنگ و ...)،تهیه و توزیع سبدارزاق،گندزدایی امامزادگان و بقاع متبرکه بودندکه اعتباری بالغ بر دومیلیارد ریال از محل درآمد موقوفه مرحوم سیف الدوله هزینه شده است.

 

دیدگاه شما