نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. فروردين 1399 - 17:35   |   کد مطلب: 28160
کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: به دنبال فعالیت یک سامانه بارشی در آسمان همدان، بارش باران تا پایان هفته جاری در این استان ادامه دارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدحسن باقری‌شکیب روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری همراه با رگبار پراکنده باران در برخی از ساعت‌ها، آذرخش و وزش باد شدید و موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: در برخی از ساعت‌های بعدازظهر امروز، سرعت وزش باد افزایش می‌یابد.

باقری‌شکیب پیش‌بینی کرد: در پی فعالیت این سامانه در نقاط مختلف استان بین ۱۰ تا ۲۰ میلیمتر باران ببارد.

وی با بیان اینکه در چند روز آینده تغییرات دمایی محسوسی در نقاط مختلف استان نداریم، اضافه کرد: از فردا دمای بیشتر نقاط استان بین ۲ تا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: از روز جمعه هفته جاری این سامانه آسمان همدان را ترک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته سرعت باد در کبودراهنگ به ۷۰ کیلومتر در ساعت رسید، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر با چهار میلیمتر بیشترین بارش را در سطح استان داشته است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و بهار با ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر، خنک‌ترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب اظهار داشت: دمای کمینه هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بیشینه دمای هوای این شهر ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار