نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. فروردين 1399 - 10:35   |   کد مطلب: 28146
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبرداد؛
کشف بیش از ۷۵ هزار دستکش لاتکس و اقلام بهداشتی توسط سازمان اطلاعات سپاه همدان
علی اکبر کریم پور گفت: سازمان اطلاعات سپاه استان همدان با هماهنگی مقام قضایی اقدام به شناسایی انباری از مواد بهداشتی کرده که شامل ۷۵ هزار از انواع دستکش های لاتکس جراحی، محلول ضدعفونی کننده، لباس گان وعینک پزشکی است.

به گزارش ملایری‌ها؛ مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان همدان در راستای ماموریت مبارزه باتخلفات و جرائم حوزه بیماری کرونا با رصد اطلاعات و با هماهنگی مقام قضایی اقدام به شناسایی انباری از مواد بهداشتی کرده است، گفت: این مواد شامل ۷۵ هزار از انواع دستکش های لاتکس جراحی، محلول ضدعفونی کننده، لباس گان وعینک پزشکی است.

کریم پور با اشاره به اینکه این مواد نیاز اساسی استان در این برهه زمانی است، افزود: مواد بهداشتی سریعا تحویل معاونت غذا ودارو شده تا در بیمارستان ها توزیع شوند.

وی با تاکید بر اینکه این پرونده در جهت رسیدگی قضایی به اداره تعزیرات حکومتی همدان تحویل داده شده، خاطرنشان کرد: سازمان اطلاعات سپاه همدان از هم استانی های عزیز درخواست دارد هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۴ ویا رده های در سطح شهرستانها اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار