نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. فروردين 1399 - 13:37   |   کد مطلب: 28137
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير ، از اعمال جريمه سنگين 5 ميليون ريالي و توقيف يکماهه خودرو براي بيش از 60 راننده متخلف غيربومي و تشديد نظارت ترافيکي توسط پليس راهور ملاير خبر داد.

محمد باقر سلگي  در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اعلام اين خبر بیان کرد:  با توجه به  تصميمات اتخاذ شده ستاد مقابله با کرونا مبادي ورودي شهرستان ملاير در ميدان های استقلال، انقلاب، بهارستان، پل حرم آباد و شهر جوکار به صورت 24 ساعته تحت کنترل مراقبان امنيت و سلامت قرار دارد  و اين روند به منظور جلوگيري از شيوع ويروس کرونا با جديت کامل استمرار دارد.

وی گفت: در  اقدامات پليس ملاير که با حضور ميداني مراقبان سلامت همراه مي باشد ، نسبت به کنترل  و غربال گري خودروهاي غيربومي و تست حرارت سنجي  از موارد مشکوک نيز انجام می شود.

فرماده انتظامی ملایر با بیان اینکه  تاکنون تعداد 60 فقره اعمال قانون 5 ميليون ريالي  در شهرستان انجام شده است تصریح کرد: 30 دستگاه خودرو متخلف  نیز به پارکینگ اعزام و توقیف شدها ند.

وی بیان کرد: پليس ملاير به منظور جلوگيري از شيوع ويروس کرونا با متخلفين بدون اغماض برخورد خواهد کرد و در نظر داريم قبل از اعمال قانون هموطنان عزيز نسبت به رعايت قرنطينه خانگي و خودداري از رفتن به هر گونه سفر اهتمام ويژه داشته باشند.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار