پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

15. فروردين 1399 - 13:51   |   کد مطلب: 28118
داود جعفری گفت: با توجه به بازرسی‌های انجام گرفته از صنوف سطح شهرستان در چند روز اخیر، تعدادی واحد صنفی غیرضروری متخلف در ملایر پس از دریافت اخطارهای قانونی ، پلمب شدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها بیان کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تعطیلی اصناف غیرضروری تا زمان مقرر تعیین شده  تا ۲۰فروردین  برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در شهرستان ، تنها  اصناف ضروری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

وی افزود:  برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، تنها اصناف ضروری چون نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها و مرغ فروشی‌ها در شهرستان اجازه فعالیت دارند.
جعفری به فعالیت گشت های بازرسی در شهرستان اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از  تجمع مردم در بازار و صنوف سطح شهرستان گشت‌های مشترک بازرسی  تشکیل شده است.
وی افزود:  این گشت ها با حضور و همکاری دستگاه های ذیربط از جمله اداره اماکن عمومی ،صنعت ،معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان ملایر در حال انجام است تا از فعالیت صنوف و فروشگاه‌های غیرضروری جلوگیری شود.
رئیس اتاق اصناف شهرستان تاکید کرد: با توجه به بازرسی‌های انجام گرفته از صنوف سطح شهرستان در چند روز اخیر، تعدادی واحد صنفی غیرضروری متخلف در ملایر پس از دریافت اخطارهای قانونی ، پلمب شدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار