نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. فروردين 1399 - 12:35   |   کد مطلب: 28117
نماینده منتخب مردم ملایر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
شهید حاج میرزا سلگی ذوب درانقلاب بود/ حاج میرزا روحیه‌ای مضاعف برای نیروهای انقلاب بود
هادی بیگی نژاد گفت: در جلسات مختلف و در هرجایی که نیروی‌های انقلابی احساس می‌کردند باید روحیه‌ای در جمع دمیده شود، حاج میرزا این کار را انجام می‌داد.

هادی بیگی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با تسلیت شهادت حاج میرزا سلگی بیان کرد: آشنایی من با این شهید به چند سال اخیر محدود می‌شود و در این سال‌ها ویژگی‌های مختلفی در وی بارز بود.

وی  عدم توجه به هوای نفس و منیت داشتن را از ویژگی‌های بارز حاج میرزا سلگی عنوان کرد و گفت: این ویژگی در صحبت‌ها و ارتباط و برخوردهای این شهید با مردم به‌خوبی مشهود بود.
نماینده منتخب مردم ملایر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توجه به انقلاب و هزینه خود برای انقلاب را  از ویژگی‌های بارز دیگر این شهید عنوان کرد و گفت:  در جلسات مختلف و در هرجایی که نیروی‌های انقلابی احساس می‌کردند باید روحیه‌ای در جمع دمیده شود، حاج میرزا این کار را انجام می‌داد.
وی افزود: این شهید همواره به توجه به انقلاب تأکید داشتند و بارها در سخنان خود به آن تأکید داشتند و در شورای ائتلاف استان نیز همان روحیه را داشت و تأکید می‌کرد برای انقلاب باید هزینه کرد.
بیگی نژاد  گفت: حاج میرزا  همواره دنبال قافله شهدا بود همواره به آن تأکید داشت و درنهایت  یا این روحیه نیز به شهادت رسید.
 وی برگزاری مراسم تشییع و تدفین این شهید را غریبانه و مظلومانه دانست و گفت:  نظرم این است که با توجه نحوه برگزاری مراسم تشییع و خاک‌سپاری اجری برای شهادت وی بود.
نماینده منتخب مردم ملایر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخی انسان‌ها در پیشگاه خدا و در بین مردم جایگاه والایی داشته و برگزاری مراسم غریبانه این شهید مزد و اجری مضاعف برای وی بود.
وی افزود: در شرایط کنونی کشور که بحث کرونا مطرح است چندین بار از این شهید آزمایش گرفته شد و آزمایش کرونا این شهید منفی بود تا ثابت شود که به دلیل  طی جراحات زمان جنگ به شهادت رسید.
بیگی نژاد گفت: برادر این شهید نقل کرده است که از حاج میرزا  خواستیم که در بیمارستان بهتری بستری شود  روند درمانی وی ادامه یابد اما او بیان کرد که د همان‌گونه که به اقشار ضعیف جامعه رسیدگی می‌شود به من هم رسیدگی شود و این نشان از مردمی بودن این شهید دارد.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار