پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

14. فروردين 1399 - 10:24   |   کد مطلب: 28108
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: مردم این شهرستان به توصیه‌های ستاد مبارزه با بیماری کرونا روز طبیعت برای شکست این ویروس در خانه ماندند که این همراهی قابل تقدیر است.

به گزارش ملایری‌ها قدرت الله ولدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پویش‌های مردمی در ملایر برای در خانه ماندن مردم در روز طبیعت و شکست کرونا نتیجه بخش بود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌ کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد مبارزه با بیماری کرونا در ملایر، قرارگاه‌های زیستی، قرارگاه روحانیت و کمیته‌های زیر نظر مدیران ستاد تلاش‌شان بر این بود تا همشهریان ما روز ۱۳ فروردین نیز همچون روزهای دیگر در خانه بمانند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به بازدیدها و نظارت‌های مستمر از ورودی‌های شهر بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرج‌گاه‌های ملایر همچنین ورودی‌های شهر در روز ۱۳ فروردین مسدود شد.

ولدی گفت: پلیس راهور این شهرستان نیز به منظور حفظ سلامت و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، طرح ممنوعیت تردد از درب منزل را در ۱۳ فروردین اجرا کرد که در صورت بی‌توجهی جریمه‌هایی همچون ۵۰۰ هزار تومان و توقیف خودرو اعمال می‌شود.

وی تاکید کرد: با استقرار تیم‌های نظارت و کنترل بیماری کرونا، اجازه نمی‌دهیم خودروهای غیر بومی وارد این شهرستان شوند و توسط نیروهای پلیس از طریق کمربندی‌ها به خارج از شهر هدایت می‌شوند.

ولدی تاکید کرد: ملایر در مهار کرونا شرایط خوبی دارد و برای ادامه این روند تا شکست کامل این بیماری نیازمند همراهی و مشارکت بیشتر شهروندان هستیم.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان رتبه نخست کشوری را در غربالگری کرونا کسب کرد افزود: تاکنون حدود ۸۰ درصد از مردم ملایر غربالگری کرونا شده‌اند که زحمات و تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان و بسیج و سپاه در اجرای این طرح قابل تقدیر است.

ولدی با اشاره به پشتیبانی و حمایت خوب مدیران ستادی استان با دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز امیدواری کرد: با محوریت امام جمعه همدان، استاندار همدان و همراهی و همدلی مردم و مسوولان بتوانیم استانی سالم در مهار کرونا داشته باشیم و به عنوان نخستین استان جشن پیروزی و شکست کرونا را بگیریم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار