نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. فروردين 1399 - 10:05   |   کد مطلب: 28105
با صدور حکمی از طرف آیت‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری، امام‌جمعه ملایر به‌عنوان رئیس ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان ملایر معرفی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ فرماندار ملایر در آیین معرفی رئیس ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان ملایر با اشاره به اقدامات انجام‌شده در ستاد مقابله با کرونای شهرستان ملایر اظهار کرد: بعد از انتخابات ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در شهرستان ملایر  با کمیته‌های هشتگانه و دو قرارگاه با وظایف معین تشکیل شد.
قدرت الله ولدی به همکاری همه‌جانبه مسئولین شهرستان در این ستاد اشاره کرد و گفت: پس از سخنان و تأکید رهبری و مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه جلسات این ستاد با خواندن این دعا برگزار می‌شود.
وی تأمین سلامت مردم را اصلی‌ترین هدف در کمیته‌های مختلف بیان کرد و افزود: همه کمیته‌ها با دستورالعمل‌های مشخص همراه و همدل هستند تا سلامت مردم تأمین شود.
وی عدم برگزاری نمازهای جمعه و جماعت را یکی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان و کشور عنوان کرد و گفت: حفظ سلامتی مردم ایران مهم‌ترین اولویت در کشور است و در این راستا به خاطر سلامتی مردم نمازهای جمعه و جماعت برگزار نمی‌شود.
وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های مردمی مقابله با کرونا در شهرستان بیان کرد: اقشار مختلف مردمی نیز از ابتدای فراگیری ویروس کرونا در شهرستان در کنار مسئولین و همسو با کمیته‌های ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در تلاش هستند.
فرماندار ملایر گفت: با صدور حکمی از طرف آیت‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری، امام‌جمعه ملایر به‌عنوان رئیس ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان ملایر معرفی شد.
وی بابیان اینکه با توجه به شیوع این ویروس فشار اقتصادی به اقشار مختلف جامعه واردشده است، تصریح کرد: با همراهی روحانیت، دستگاه قضایی، بسیج، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، هلال‌احمر و گروه‌های مردمی هرچه سریع‌تر این مشکلات در میهن عزیز اسلامی مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار