نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. فروردين 1399 - 23:39   |   کد مطلب: 28092
رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر خبر داد؛
کمک ۲۰۰ میلیون ریالی خیرین سلامت ملایر برای مقابله با کرونا
عباس آذرهمایون گفت: مجمع خیرین سلامت همواره در راستای کمک به بیماران نیازمند پیش قدم بوده و امروز نیز در مجموع در راستای مقابله با کرونا ۲۰۰ میلیون ریال جمع آوری شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها  با اشاره به مهمترین اقدامات این مجمع در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا اظهار کرد: خیرین سلامت ملایر در راستای مقابله با ویروس کووید ۱۹ اقدام به تهیه مواد ضدعفونی کننده و توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی کرده است.

وی ارزش مواد ضدعفونی را یکصد میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تهیه و توزیع هزار عدد دستکش لاتکس و هزار عدد ماسک در بین کادر درمان مراکز بهداشتی و درمانی از دیگر اقدامات این مجمع است.

آذرهمایون توجه به بیماران سرطانی و سخت را یکی دیگر از اقدامات مجمع خیرین سلامت ملایر دانست و گفت: در همین راستا ۲۵۰ عدد ماسک تهیه و در بین این بیماران توزیع شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر به تهیه ۳۴ عدد پمپ سم پاشی دو لیتری در راستای ضدعفونی کردن معابر اشاره کرد ادامه داد: ۲ عدد پمپ سم پاشی پنج لیتری و ۲ عدد پمپ سم پاشی هشت لیتری نیز با کمک خیرین ملایری تهیه شد که در مجموع با مبلغ  ۳۸ میلیون ریال خریداری شدند.

وی با بیان اینکه میلیون ریال دستکش لاتکس نیز به همت خیرین سلامت ملایر خریداری در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان توزیع شد خاطر نشان کرد: مجمع خیرین سلامت همواره در راستای کمک به بیماران نیازمند پیش قدم بوده و امروز نیز در راستای مقابله با کرونا در مجموع ۲۰۰ میلیون ریال جمع آوری شده است.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار