نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. فروردين 1399 - 23:33   |   کد مطلب: 28090
پژمان جعفری گفت:اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ۱۲۰ میلیون تومان برای بحث کرونا به مراکز درمانی ملایر کمک کرده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ « پژمان جعفری» در  گفت‌وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو گفت: همه ساله همزمان با ایام نوروز برنامه  آرامش بهاری در بقاع متبرکه برگزار می‌شد و همزمان با اعیباد شعبانیه نیز در بقاع متبرکه برنامه های ویژه این ایام را داشتیم که با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هماهنگی انجام شده همه بقاع متبرکه ملایر  امسال بسته شده و در ایام نوروز نیز هیچ برنامه ای در  بقاع نداریم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه در حال حاضر و توجه به شرایط و نیاز جامعه اداره اوقاف و امور خیریه نیز در این عرصه ورد پیبدا کرده افزود:  این ادارهد با اخذ مجوز از سازمان اوقاف در راستای نیت واقف  کمک های بهداشتی خود را به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان داشته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه  ملایر  به  توزیع ۴ هزار ماسک به  بیمارستان امام حسین (ع) برای پیشگیری از بیماری کرونا  توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر اشاره کرد و گفت: ایت تعداد ماسک در همان روزهای ابتدایی شروع کرونا قبل از نوروز به این مرکز درمانی اهدا شد.

 

وی در ادامه به سایر کمک های بهداشتی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: از محل عواید موقوفه مرحوم سیف الدوله در اقدامی موثر،خداپسندانه و به جا با هماهنگی مسئولان شهرستان طی دو مرحله  کمک‌های این اداره  به حوزه بهداشت و درمان ملایر صورت گرفت.

جعفری افزود:   مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان در  مجموع با محوریت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا  به حوزه بهداشت و درمان کمک شد.

وی تصریح کرد: این کمک ها در قالب اقلام بهداشتی و پیشگیرانه  شامل (لباس مخصوص،مواد ضدعفونی،ماسک و...)  بوده است که امیدواریم در راستای نیت واقف  و همچنین کمک به ریشه کنی این بیماری گامی برداشته باشیم. 

دیدگاه شما

آخرین اخبار