نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. فروردين 1399 - 8:17   |   کد مطلب: 28085
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از فعالیت یک‌هزار و ۹۹۲ داوطلب هلال احمر در ایام شیوع کرونا خبر داد و گفت: این افراد ۱۱ هزار و ۷۵ نفر ساعت فعالیت داشتند.

به گزارش ملایری‌ها؛ بهروز کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری اپیدمی کرونا آموزش‌هایی ویژه اعضا و پرسنل هلال احمر در نظر گرفته شده است اظهار کرد: ۱۳۶ نفر در یک‌هزار و ۱۱۰ نفرساعت آموزش‌های ویژه کرونا را گذراندند.

وی از ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌ها خبر داد و افزود: ۵۲۴ نفر در ۲ هزار و ۶۲ نفرساعت در این زمینه فعالیت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: در ضدعفونی و گندزدایی وسایل نقلیه عمومی ۱۲۰ نفرساعت و در ضدعفونی اماکن عمومی ۷۶۷ نفرساعت فعالیت می‌کنند.

وی از تولید ماسک، دستکش و لباس‌های سرهمی توسط جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: ۶۰۰ نفر ساعت در این زمینه در حال فعالیت هستند.

کارخانه‌ای با اشاره به حضور پزشکان و پیراپزشکان در نقاهتگاه‌های بیماران خاطرنشان کرد: ۴ نفر در قالب هفت نفر ساعت این مورد را پوشش می‌دهند.

وی به توزیع سبد و بسته‌های حمایتی و معیشتی اشاره کرد و گفت: ۱۰۹ داوطلب در قالب ۴۳۸ نفر ساعت در توزیع و بسته‌بندی این اقلام فعال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تعداد بسته و اقلام بهداشتی را ۱۸۷ مورد عنوان کرد و افزود: ۶۰۶ نفرساعت در این خصوص فعالیت صورت گرفته است.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی آنلاین به مردم یادآور شد: ۱۱۶ پزشک و پیراپزشک در این زمینه وارد عمل شده و ۸۵۷ نفرساعت فعالیت داشتند.

کارخانه‌ای با بیان اینکه ۱۰۰ منطقه محروم و کمتربرخوردار زیر پوشش طرح‌های ویژه مقابله کرونا قرار گرفتند افزود: ۶۶۵ نفرساعت در این طرح فعالیت صورت گرفت.

وی از اهدای خون داوطلبان هلال احمر در قالب «حمایت ماندگار» خبر داد و گفت: ۳۶ واحد خون از طریق این افراد اهدا صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در پایان از فعالیت یک‌هزار و ۹۹۲ داوطلب هلال احمر در ایام شیوع کرونا خبر داد و گفت: این افراد ۱۱ هزار و ۷۵ نفرساعت فعالیت داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار