نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. فروردين 1399 - 9:28   |   کد مطلب: 28069
عضوشورای شهر ازندریان خبر داد؛
کاشت بیش از 10هزار نهال در ازندریان
احسان غفاری گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی بیش از ده هزار نهال در شهرازندریان کاشته شد.
عضو شورای اسلامی شهر ازندریان در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها از کاشت بیش از حدودا 10 هزار اصله درخت همزمان با هفته منابع طبیعی در این شهر خبر داد، گفت: از دیرباز لزوم درختکاری و جنگل کاری بر کسی پوشیدهنبوده و حفظ و حراست از جنگل و مرتع هواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.
 
وی بیان اینکه در شهر ازندریان سرانه فضای سبز در مقایسه با سایر نقاط مختلف کشور کمتر از میانگین موجود می باشد.است بیان کرد: در راستای افزایش این سرانه در شهر ازندریان  درختکاری  در این شهر انجام شد.
 
غفاری  به غرس بیش از 400 درخت توت در ورودی شهر ازندریان اشاره کرد و افزود: در شورای شهر و شهرداری ازندریان اقدامات و برنامه ریزی خوبی در راستای افزایش سرانه فضای سبز انجام شده که این برنامه ریزی در سال 99 نیز ادامه دارد.
 
 
وی با اشاره به  کاشت دو  هکتار درخت در محدوده امامزاده عبدالله (ع) شهر ازندریان توسط خیرین و شهروندان بیان کرد:  با توجه به موقعیت جغرافیای این شهر  احداث رشد این درختان علاوه بر ورود  آلایندگی ها به شهر  در زمان وزش باد و طوفان، این محل  به یک منطقه توریستی و تفریحی بکر تبدیل می شود. 
 
عضو شورای اسلامی شهر ازندریان تصریح کرد:  درختکاری کوه بالای گلزار شهدا و مسیر کمربندی عشاق و زمینی به مساحت 10 هزار و 200 متر (زمین مشاع واقع در مسیر آشاق قلعه رو دادم)   پیشنهاد شده است که در صورت اجرای این طرح ها سرانه فضای سبز ازندریان افزایش چشمگیری خواهد داشت.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار