نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. اسفند 1398 - 4:29   |   کد مطلب: 28061
به همت نماینده مردم ملایر در مجلس صورت گرفت؛
آغاز توزیع ۱۰ هزار بسته اقلام بهداشتی در ملایر
با پیگیری‌های نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ۱۰ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، مایع ضدعفونی و دستکش با اولویت مناطق روستایی این شهرستان تهیه و توزیع آن بین مردم آغاز شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده با یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری، این تعداد اقلام بهداشتی تهیه و در اختیار شهروندان ملایری قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا حدود ۲۵۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده به ارزش حدود ۱۲ میلیون تومان، ماسک و دستکش اخذ شد و در قالب ۱۰ هزار بسته بین روستاییان و مناطق حاشیه شهر توزیع می‌شود.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس دهم تاکید کرد: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و مبارزه جدی با کرونا توسط ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، در صورت همراهی مردم تا دهم فروردین ویروس کرونا کنترل می‌شود و میزان مرگ و میر به صفر می‌رسد.

حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه دکتر امیری معاون رییس جمهوری این امیدواری را در ریشه‌کنی ویروس کرونا در دهه اول فروردین در صورت همراهی مردم داده است بیان کرد: مردم با ماندن در خانه می‌توانند به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و قرنطینه شهرها پیشنهاد شد که برای جلوگیری از ایجاد اخلال در انجام کارها و ارایه خدمات به مردم، سیاست‌هایی در این زمینه از سوی دولت اتخاذ شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود تجهیزات و اقلام بهداشتی و بروز مشکلاتی برای مردم و کادر درمانی گفت: این مشکلات با استاندار همدان مطرح شد که پیگیری‌هایی در این زمینه در حال انجام است.

حجت الاسلام آزادیخواه تاکید کرد: پیرو رایزنی‌هایی با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان، مقرر شد تولیدات روزانه ماسک با کمک اداره کل فنی و حرفه‌ای استان از ۴۰ هزار به ۱۲۰ هزار عدد افزایش یابد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد علاوه بر توزیع ماسک به واحدهای تولیدی، شرکت‌ها و کارخانجات و بیمارستان‌ها، از سه شنبه نیز این ماسک‌ها برای استفاده عموم بین داروخانه‌ها توزیع شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار