نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. اسفند 1398 - 8:37   |   کد مطلب: 28057
رئیس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی ملایر از توزیع یک‌هزار و ۴۷۰ تن کود یارانه‌ای در بین کشاورزان ملایر طی دو ماهه پایان امسال خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها ؛ سیدمهدی میرباقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به توزیع کود بین کشاورزان  ملایری اظهار کرد: در این  راستا یک‌هزار و ۴۷۰ تن کود ازته در بین کشاورزان ملایری توزیع شد.

وی با بیان اینکه این میزان کود طی دو ماه گذشته در بین کشاورزان توزیع شده است افزود: این میزان کود برای محصولات زراعی و به صورت یارانه‌ای بوده است.

رئیس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی شهرستان ملایر با اشاره به وجود ۴۰۰ هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت محصولات بهاره افزود: جهاد کشاورزی توزیع کود برای این محصولات در بهار را نیز خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این زمینه نیز پیش‌بینی می‌شود میزان یک‌هزار و ۵۰۰ تن کود برای توزیع بین کشاورزان برای محصولات بهاره از جمله حبوبات، چغندر، ذرت علوفه‌ای، یونجه و... توزیع شود.

میرباقری در پایان سخنانش اضافه کرد: همزمان با فصل بهار علاوه بر توزیع کود، نظارت بر کشت انواع محصولا و سمپاشی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار