نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. اسفند 1398 - 8:27   |   کد مطلب: 28053
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شهروندان تمایلی به سفر و یا استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ندارند و بیشتر با خودروهای شخصی و یا سواری‌های عمومی تردد می‌کنند.

سیداسماعیل صفوی‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: قبل از شیوع ویروس کرونا ناوگان اتوبوسی برون شهری ملایر در محورهای تهران، کرج، اصفهان و اهواز روزانه بیش از ۳۰ سفر انجام می‌شد که هم اکنون به حدود ۱۰ سفر رسیده است.

وی افزود: در محورهای مواصلاتی همدان، بروجرد و نهاوند نیز میزان سفرها حدود ۶۰ درصد کاهش یافته است.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر بیان کرد: در مسیر ملایر به همدان که یکی از مهمترین محورهای شهرستان است، تنها ۶ دستگاه میدل‌باس فعال است و به صورت روزانه نسبت به جابجایی مسافران اقدام می‌کنند.

وی افزود: میزان سفرهای سواری‌های خطی در محورهای همدان، بروجرد و نهاوند تغییری نکرده و سفرهای آنان همانند گذشته به صورت روزانه انجام می‌شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شهروندان تمایلی به سفر و یا استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ندارند و بیشتر با خودروهای شخصی و یا سواری‌های عمومی تردد می‌کنند.

صفوی‌زاده گفت: برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، روزانه ناوگان حمل و نقل برون شهری، پایانه‌ها و شرکت‌های مسافربری ضد عفونی می‌شوند.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه‌ها از ۲۵ اسفند بیان کرد: با توجه به کاهش تعداد مسافر و سفر، رانندگان استقبالی به افزایش نرخ کرایه‌ها ندارند و همان کرایه مصوب قبلی را از مسافران می‌گیرند.

حدود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، میدل‌باس، مینی‌بوس و سواری در ناوگان حمل و نقل برون شهری ملایر فعالیت می‌کنند.

بر اساس آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده تا روز شنبه ۲۴ اسفندماه، ۱۱۳ فرد مبتلا به ویروس کرونا در استان همدان شناسایی شده‌اند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان شمار جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان به پنج تن رسیده است.

۲۶۴ تن از افراد بهبود یافته یا مشکوک به ویروس کرونا که در بیمارستان‌های این استان تحت نظر بودند، ترخیص شدند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا ۲۴ اسفند ماه ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۱۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده همچنین چهار هزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار