فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

22. اسفند 1398 - 9:28   |   کد مطلب: 28046
قدرت اله ولدی فرماندار ویژه شهرستان ملایر طی پیامی، 22 اسفند ماه، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان ملایر بالاخص خانواده‌های معظم شهدا و خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش ملایری‌ها؛  به مناسبت روز بزگداشت شهدا فرمانداری با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.
متن این پیام به شرح زیر است:

 

 «بسم رب الشهداء والصدیقین»

 بدون شک حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف، مرهون خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است، شهدایی که با خون خود عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

 یقیناً با فرهنگ ایثار و شهادت بسیاری از پیروزی ها در مقاطع حساس و تاریخی کشور حاصل شده است و همه ما وظیفه داریم این میراث گرانقدر فرهنگی و انقلابی را حفظ کرده و به نسل های آینده منتقل کنیم .

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد. قطعا به فرموده امام راحل خانواده شهدا چراغ این ملتند ، خانواده هایی که با وجود تمام سختی ها ، مشکلات و با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نمودند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا در ۲۲ اسفندماه که مطابق است با صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸، و ادای احترام به تمامی شهیدان انقلاب اسلامی، خصوصاً ۱۱۰۰ شهید شهرستان ولایتمدار ملایر، بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های صادقانه و مجدانه تمامی خدمتگزاران به خانواده های معظم و معزز شهدا صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

امید است با تأسی از راه، اندیشه و سیره شهیدان و وحدت و همدلی تحت زعامت و رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، زمینه توسعه و پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر ایران اسلامی را فراهم آوریم.

 قدرت اله ولدی
فرماندار ویژه شهرستان ملایر

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار