نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. اسفند 1398 - 13:16   |   کد مطلب: 28045
سعید کتابی گفت: تردد خودروها و وسایط نقلیه‌ی استانهای آلوده و پرخطر به غیر از خودروهای دارای پلاک استان همدان به داخل شهر ملایر ممنوع است.

 به گزارش ملایری‌ها؛ معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر در جلسه‌ی کمیته پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حفظ سلامتی مردم ملایر بیان کرد: مراسم زیارت اهل قبور پنجشنبه و جمعه در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ و ۲۹ اسفند در بهشت هاجر و دیگر آرامستان‌های شهرستان ممنوع بوده و با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور از ورود افراد جلوگیری می شود.
 

وی با در خواست از مردم از پرهیز از ترددهای غیرضروری بیان کرد: از همشهریان عزیز درخواست می‌شود جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس حتما در منزل بمانند و از حضور در مکانهای شلوغ پرهیز نمایند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندا ملایر گفت:  کنترل تیم نظارت بر بیماری کرونا ویروس در مبادی ورودی شهر واقع درمیدان استقلال به صورت ۲۴ ساعته انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به ملایر تصریح کرد:  تردد خودروها و وسایط نقلیه‌ی استانهای آلوده و پرخطر به غیر از خودروهای دارای پلاک استان همدان به داخل شهر ملایر ممنوع بوده و از طریق کمربندی ها به بیرون از شهرستان هدایت می شوند و در  صورت مشاهده  پلیس راهور با متخلفان برخورد می کند.

کتابی تاکید کرد: مردم از سفرهای غیرضروری به شهرهای دیگر و حضور بی جهت در خیابانها‌ و بازار پرهیز نمایند.

وی افزود:  برگزاری هرگونه بازارچه‌های محلی، جمعه بازار و‌ روز بازار در سطح شهر و روستاهای شهرستان ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار