نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. اسفند 1398 - 10:34   |   کد مطلب: 28044
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا شمس با اشاره به برخی شایعات درباره حضور خانواده‌های طلاب قمی در ملایر تأکید کرد: برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر حضور روحانیون و طلاب قمی در خانه و خوابگاه‌های حوزه‌های علمیه ملایر و جوراب شایعه و کذب محض است.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت امام زمان(عج) ملایر  در گفت‌وگو با خرنگار  ملایری‌ها بیان کرد:  این روزها که در سطح کشور و جهان شاهد انتشار شدید ویروس کرونا هستیم باید مراقب جنگ‌های روانی طراحی‌شده بخصوص در فضای مجازی نیز باشیم.

وی تأکید کرد: حوزه‌های علمیه ملایر همچون مدارس سراسر کشور تعطیل و به‌تبع آن تمامی خوابگاه‌ها و برنامه‌های دروس طلاب نیز تعطیل هستند.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت امام زمان(عج) ملایر به برگزاری کلاس‌های طلاب به‌صورت مجازی و آنلاین اشاره کرد و گفت: این روزها ماندن در خانه بهترین راه مقابله با ویروس کرونا است.

وی تأکید کرد: باید مراقب جنگ‌های روانی و نیت‌های شوم دشمنان باشیم چراکه برخی باهدف زیر سؤال بردن حوزه‌های علمیه و تضییع جایگاه شهر مقدس قم شایعات مختلفی را مطرح می‌کنند.

 حجت‌الاسلام شمس افزود: در شهرستان ملایر نیز همین شایعات مطرح شد که خانواده‌های قمی در حوزه علمیه و خانه‌های طلاب ملایری ساکن شده‌اند که این مسئله تشویش اذهان عمومی و اخبار کذب است.

وی تأکید کرد: طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت در کنار بسیجیان آماده خدمت برای کمک‌رسانی به مردم بوده و هر جا که لازم باشد برای بحث ضدعفونی، گندزدایی و اطلاع‌رسانی ستاد مبارزه با کرونا را حمایت و یاری می‌کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار