نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. اسفند 1398 - 7:57   |   کد مطلب: 28037
مسئولین و فراگیران جامعه القرآن خردسالان همدان و بسیجیان پایگاه یاوران مهدی (عج) بسیج ادارات همدان برای روز پدر قرار بود به دیدار یکی از جانبازان پرافتخار یزدی بروند که به دلیل شیوع بیماری کرونا مقدور نشد و هدیه ای به همراه متن تبریک روز پدر از همدان به یزد خدمت این جانباز فرستادند.

عصر همدان؛ چند وقت قبل بود که برنامه بدون تعارف، گزارشی از یک پدر پخش کرد، پدری که نه تنها بر فرزندان خود بلکه بر همه ما حق دارد، پدر جانبازانی که نفس کشیدن و حتی غذاخوردن را به سختی انجام می دهد و البته راضی است به رضای خدا.

ما امنیت و آرامش خود را مدیون پدرانی هستیم که پیشانی بند عقیده بر سر بسته و ارزشمندترین گوهر وجود خود را بر سر دست گرفته و برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی، مرگ را هم به بازی گرفتند و وارد سودمند ترین معامله با ذات باریتعالی شدند.

معامله ای شیرین که برای برخی خریدن جان بود و برای برخی دیگر افتخار جانبازی.

نمایشگر ویدیو

00:00
05:07

یکی از این جانبازان از دیار دارالعباده یزد حاج حسین خسرو خاور که یادگار هشت سال دفاع عاشقانه است سال‌هاست که این جانباز سرافراز با درد و رنج سنگین دفاع مقدس نمی تواند از منزل خارج شود.

جانبازی که نفس کشیدن و حتی غذاخوردن را به سختی انجام می دهد و البته راضی است به رضای خدا.

برای ما توصیه شده که در منزل بمانیم و برای جلوگیری از شیوع کرونا از منزل خارج نشویم، مگر برای کارهای ضروری.

نمایشگر ویدیو

00:00
10:39

باور کنید اجرای این توصیه برای ما که سالم هستیم بسیار سخت است، تصور کنید جانبازان انقلاب اسلامی که باید به دلیل شرایط جسمی در منزل یا بیمارستان باشند، چه رنج‌هایی را تحمل می کنند، و وظیفه ما در قبال این جانبازان چیست ؟

بدون شک آنها هیچ توقع و چشم داشتی از ما نداشته و ندارند، چرا که با خدا معامله کرده اند، ولی قدرشناسی ما حداقل وظیفه ای است که به عهده داریم.

مسئولین و فراگیران جامعه القرآن خردسالان همدان و بسیجیان پایگاه (یاوران مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف) بسیج ادارات همدان برای روز پدر قرار بود به دیدار این جانباز یزدی بروند که به دلیل شیوع این بیماری مقدور نشد.

برای حفظ سلامتی این جانباز عزیز و بمناسبت روز پدر هفته قبل هدیه ای از صنایع دستی همدان برای ایشان تهیه و همراه با متنی که توسط یکی از خطابه خوان هایی که حافظ کل قرآن هم هست خوانده و برای ایشان ارسال شد و خوشبختانه روز میلاد امیرالمومنین ع هدیه ایشان رسید.

با افتخار خدمت ایشان و همه جانبازان میهن اسلامی و رهبر معظم انقلاب روز پدر و روز مرد را تبریک می گوییم.

مردان سرزمین من روزتان مبارک

به گزارش عصر همدان؛ متن تبریک روز پدر که خدمت این جانباز سرافراز رسیده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جانباز سرافراز جناب آقای حاج حسین خسرو خاور

سلام علیکم

ماه‌رجب طلوع کرده و نوای یا «من ارجوه لکل خیر» نوید سالروز تجلی مولود کعبه و گرامیداشت روز مرد را می دهد و امروز را باید متعلق به مردانی دانست که مردانه پای آرمان هایشان ایستاده اند و حتی از دست دادن دیدگانش عاملی نشد برای فاصله گرفتن از ولی و رهبرش هستند و حسرت و آرزوی ۳۵ ساله شده دیدار امام خامنه ای و دیگر هیچ.

و بالاترین گلایه اش غفلت برخی از کلام و مرام ولی و رهبری است

حاج حسین می گویند این روزها تنهایی آنچه می دانند شما ثانیه هایت را شهدا با و نفسهایت را با ملائک تقسیم کرده ای و جنس لذت شما فراتر از تصور زمینیان است همانند ورزشکاری که رومق داده اما قهرمانی را در آغوش کشیده و روزه داری که فطر را با اشک استقبال می‌کند

حاج حسین از شما شنیدم هر چی که هستیم فقط خوب باشیم و وظیفه خود را به درستی انجام دهیم آری همین است حاج حسین اما تا کجا مرزش را برای ما مشخص کند آخر ما یاد گرفتیم که این همه خوبی ها را تا زیر دامنه خودخواهی ها ادامه بدهیم و انجام وظیفه حتی بالاتر از آن ایثار ما عاملی است برای ترقی منیت های ما تا رسیدن به منافع دنیایی و آنی.

راستش را بخواهی همه قرآن را به سمت خودمان تفسیر می‌کنیم و حرف های شما که خودمانی است بهتر اسیر ذهن کوچک خود می کنیم.

چه می دانیم که وجود ما نهایت فاصله با کلام و عمل و باور شما داشته و دارد و چه می دانیم که صورت زیبا ایثار کنیم و ایثار را از نگاه دیگران بپوشانیم و نگران نگرانی آنها باشیم یعنی چه؟

حاج حسین جنس خوب بودن ما و شما فرق دارد شما برای خدا خوب می‌شوید و چه قدر هدیه داده اید به خدا، قبول باشد از شما دعا کنید به حال این بندگان غافل از خدا.

حاج حسین شنیده‌ام تک تیرانداز بوده ای و باورم این است چرا که بالاتر از ۱۰۰۰ کیلومتر قلب کوچک و کم فروغ ما را خوب نشان گرفته ای. ای مرد دستانمان را رها مکن و پلی با ش میان عرشیان و فرشیان

من محمد جواد مظاهری حافظ کل قران از طرف خودم و مردم شهید پرور همدان و جامعه القران خردسالان همدان میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر را در شما تبریک عرض می نمایم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار