نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. اسفند 1398 - 7:52   |   کد مطلب: 28035
سعید احمدی فر از دستگیری سه تن از محتکرین در ملایر خبر داد و گفت: در مقابل تخلفات به شدت برخورد کرده و اغماض نمی کنیم.

دادستان شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره با مهمترین اقدامات در راستای نظارت بر بازار عرضه محصولات ضدعفونی بیماری کرونا بیان کرد: برای مقابله با بحث احتکار و عرضه مواد بهداشتی و ضد عفونی، ماسک و دستکش دستور بازرسی از تمامی داروخانه ها و فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی داده شد.

احمدی فر افزود: در بازرسی ها با همراهی عوامل انتظامی و شخصا حضور داشته که در همین بازرسی ها چندین انبار احتکار اقلام مورد نیاز مردم در مقابله با بیماری کرونا کشف شد و دستور پلمپ واحدهای متخلف صادر شد.

دادستان ملایر به دستگیری سه تن از محتکرین در ملایر اشاره کرد و گفت: برای افراد دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل شده و در اختیار تعزیرات حکومتی قرار داده شده که با قرار تامین و وثیقه آزاد شدند.

وی نظارت بر قیمت را یکی دیگر از اقدامات عنوان کرد و گفت: با مراجعه به برخی از داروخانه ها و تجهیزات پزشکی در آنها ماسک و مواد ضدعفونی فروخته می شد اما نظارت بر قیمت وجود نداشت که تذکرات به آنها داده شد.
احمدی فر با تذکر به افراد سودجو در اینبرهه زمانی تاکید کرد: در این زمان مردم به یاری و همراهی نیاز داشته و به عنوان مدعی العموم تذکر داده که در مقابل تخلفات به شدت برخورد کرده و اغماض نمی کنیم.
احمدی فر به پلمپ ۴ واحد متخلف درملایر اشاره کرد و گفت: با همکاری اطلاعات سپاه نیز انبار بزرگی از احتکار برنج کشف و دستور پلمپ آن صادر شد.

دادستان ملایر افزود: در همین راستا پرونده قضایی تشکیل شده و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار